Gister kwam ik erachter dat ik één handschoen kwijt ben. Natuurlijk toch gesurft met één blote hand en één met handschoen. Ik heb/had Pro-limit handschoenen met een open palm. Ideaal voor de grip en voor temperaturen boven de 8 graden. Ik heb nu natuurlijk nieuwe handschoenen nodig en wil toch wel dichte handschoenen hebben. Bewegingsvrijheid en grip zijn het belangrijkste, ik heb het niet snel koud dus liever iets dunner en comfort dan dik en kramp na 30min knijpen in je bar. Ik heb voor mezelf de volgende opties uitgezocht. Wat zijn jullie ervaringen met deze dingen:
Gul 3mm Neoprene Power Glove 3mm
Mystic Kitesurfing Dry Glove 09
Rip Curl F-Bomb 3mm Gloves
PRO LIMIT Q-GLOVE X-STR09
nieuwe suggesties zijn ook welkom.
Goedkoopste oplossen en voor mij werkend Keukenhandschoenen :-) komen ongeveer tot halverwege je onderarm dat stop je in je pak komt er geen water in bij je hand en mocht t al gebeuren is het lekker warm (komt uit je pak)
Ik zelf heb nu Tuinhandschoenen zijn iets dikker en een beetje gestoffeerd van binnen komen ook verder dan mijn polsen Works fine.
Opties die je nog kan overwegen:
Latex handschoentjes (0,79ct bij de supermarkt ) en je mittens -> Geen wind chill en ook niet direct het water tegen je hand scheelt iets
Keuken handschoenen voor 2 ,39euro ben je klaar bij de supermarkt
Ik vaar nu alleen nog met keukenhandschoentjes + latex. Grip is nog gewoon top en bargevoel ook
1 keer bij een unhooked kiteloop gehad dat de bar bijna uit mn hand schoot maar verder nergens last van.