El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Links zien jullie mijn nieuwe speeltje staan: de Mako Wave 140x40. Binnen 2 dagen gekregen van Stormchaser. helaas dit weekend geen woei Rechts, "de oranje naald" is mijn oude speeltje: de Mako Classic 150x34. Een heerlijke carver, oldscholer en racer. Vooral in choppy water. De Classic heeft wat sporen van beul- en ragwerk maar verkeerd nog in uitstekende conditie. Tegen een redelijk bod gaat hij de deur uit. Die linker is wat dikker, zeg maar Obelix... mss toch een boardje voor Idefixe? moest net hier nog aan denken ghehe
|
|
|
martijnc
|
Wacht al tijdje op mijn setje rise 2010, helaas probleempje met levering
iemand die een mako mini heeft die ik een keertje kan testen?
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De pads en straps voor het Bhoot board zijn nog niet binnen (zie dat jij de oude set er op heb gedaan) maar denk dat het board binnenkort wel geleverd gaat worden. Ps de andere foto's doen het niet
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ziet er goed uit ArneD dat Zeeko Bhoot board , jammer dat je niet de nieuwe pads, straps, vinnen en handle erop hebt... Krijg je die zodra ze beschikbaar zijn of ga je hem zo gebruiken?
|
|
|
ArneD
Geen avatar
|
Die vinnen maakt me niet zo uit, denk niet dat dat enig verschil maakt:P Pads en straps had ik me niet eens gerealiseerd, weet ook niet met welke ik hem heb getest. Maar ik wil wel de nieuwe, nieuw board moet ook echt nieuw zijn :3
Handle komt ook nog wel denk ik:)
|
|
|
|
|
|
piede
|
Mooie spullen, je bent niet zwaarder dan 70kg neem ik aan?
|
|
|
|
Hard2Handle
|
En deze is ook net binnen.. 5.7
Das echt een mooi boardje, heb deze al een aantal keer staan bewonderen in de winkel... Veel plezier ermee!
|
|
|
|
|
GreenCap
|
@el Rudo: Jup. En Kevin gebruikt hem ook in capesessions.
Ben zelf ook trotse bezitter en wat een top boardje is het!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Backroll in de lip Hij speelt wel een beetje vals, keer een filmje gezien van mitu die dat zonder straps deed.. met een loop erbij
|
|
|
Hard2Handle
|
Ja dat is hem Rudo, zelfde boardje als waar ik het over had bij jou post van dit filmpje.
Lip is trouwens erg mooi geheeld met die seconde lijm. Je ziet er bijna nix meer van.
|
|
|
|
wouterb
|
twijfel niet aan de kwaliteit van de Waroo, fysiek en vliegtechnisch. Maar die muffe draak erop is een miskleun van de eerste orde.
Is het nog steeds de allemans vriend van weleer of is ie, zoals beloofd, richting HP geevolueerd? Oftewel meer oldschool/big air, voorzover je van 'old' kunt spreken bij een 'Delta'.
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Hi Janus, vettekes! Is dat nou hetzelfde boardje als wat Davy Blair hier gebruikt?
Ik ken de wave boardjes van OR niet zo. iig ga jij ons binnenkort uitleggen hoe je die backroll precies in de lip kan leren landen...
Hi El Rudo, Geen idee wie van de kiters in de clip Davy Blair is maar ik zag wel de Naish Custom Wave Global voorbij komen.. wat een super waves!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is het nog steeds de allemans vriend van weleer of is ie, zoals beloofd, richting HP geevolueerd? Oftewel meer oldschool/big air, voorzover je van 'old' kunt spreken bij een 'Delta'.
Ik heb de nieuwe 9m2 Waroo een middag mogen varen op Bonaire. De kite heeft naar mijn gevoel meer hangtime voor oldschool en bigair gekregen. Ik vond dit model makkelijker hoog springen dan de voorgaande modellen. De kite staat wel een beetje voor in het venster dus makkelijk upwind maar ging beetje hoekig de bocht door. Bardruk is goed maar voor mijn persoonlijke voorkeur net iets te weinig maar voor de Waroo kenners zal het wel bekend voorkomen. Persoonlijk vond ik de kite ook een beetje traag voor een 9m2. Maar overall kwam ik wel met een smile van het water af omdat de kite wel lekker springt en lekkere hangtime heeft.... Succes
|
|
|
Molliebollie
|
Nieuw boardje F-one Acid 3 (2010) 132x40.5 En hij gaat als een trein!! (net 3 dagen 'non stop' gevaren)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ziet er weer top uit Mollibollie Ben zelf ook weer even naar de shop geweest om te scooren...
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Is dit de Limited Edition 2009 Waroo?? Vette kite! Ik heb zondag de Bularoo getest...en dat gaat zeker de opvolger worden van mn 2009 Warootjes.... Vond de 2010 Waroo niet veel aan trouwens...de 11 was veel trager dan de 2009 11...
|
|
|