Tim_GTS5
|
Heb precies dezelfde trapeze sinds een paar dagen , zit echt zo goed en de constructie is idd verbeterd.
|
|
|
Kamo
|
@ Marc, ik heb net even met Ozone gebeld, ze gaan de 9 op jouw advies uit het assortiment halen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@ Marc, ik heb net even met Ozone gebeld, ze gaan de 9 op jouw advies uit het assortiment halen.
Beetje zinloze opmerking, de 9m is een hele mooie maat maar wanneer je refereert naar mijn mening wat betreft een set samenstellen slaat het nergens op.
|
|
|
Kamo
|
Het was een grapje Marc.... maar ik zal het nooit meer doen, mijn excuses. Zal dan even inhoudelijk gaan: Een 9 slaat absoluut ergens op nl: dat het een heerlijke maat is die iemand gewoon kan kopen. Ik zelf zou ook voor een set 7-9-11 gaan.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het was een grapje Marc.... maar ik zal het nooit meer doen, mijn excuses. Zal dan even inhoudelijk gaan: Een 9 slaat absoluut ergens op nl: dat het een heerlijke maat is die iemand gewoon kan kopen. Ik zelf zou ook voor een set 7-9-11 gaan. Je mag best een grapje maken en dat kan ik ook best hebben maar niet zo'n grapje. Een edge heeft zo'n grote sweetspot dat wanneer je een TT vaar met de kleine maten makkelijk 3m er tussen kan laten zitten. Met de grote maten zelfs 4-6m en dan kan je nog steeds erg lekker varen. Ideaal is anders, dan zou ik zeggen 7/10/13/17. 7/9/11 is meer voor met een hydrofoil.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Of wanneer je alleen overpowerd wilt varen Maar welke grapjes kun je dan wel hebben Marc?
|
|
|
|
Kamo
|
Ik zeg niks.. (zou niet durven)
|
|
|
ErikFanatic
|
Afgelopen dagen zijn drie van mijn chickenloops kapot gegaan. Vandaag heeft Flexifoil mij, onder garantie, drie nieuwe toegezonden! Natuurlijk vervelend dat het stuk kan, maar wel uitstekende service!
Hoe zijn deze kapot gegaan? Ik heb net een grotere chickenloop gekocht voor te unhooken, hopelijk is deze niet van dezelfde slechte reeks. Nou de eerste ging stuk toen ik tijdens een waterstart mijn kite meteen in een loop trok. Achteraf heb ik vast kunnen stellen dat het plastic (inwendig in het lipje) door het omsluitende materiaal gepenetreerd bleek. De tweede scheurde het gehele om te vouwen lipje af tijdens edgen/aankanten. Bij de derde schoot de swivel los onder het onderste bevestiggingspunt tijdens piekmoment in de afzet/pop. Wil nog wel even benadrukken dat Flexifoil me echt enorm netjes heeft geholpen door mij (kosteloos) drie nieuwe medium chickenloops, met swivel, op te sturen. Ze hebben me tevens gevraagd of ik mijn toekomstige ervaringen met de swivels met hen wil communiceren. Back on topic, ik verwacht binnenkort een nieuwe Xenon Infra 2014
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik zeg niks.. (zou niet durven) We leven in een (nog wel) vrij land , dusss knal je ongezouten mening er maar uit van mij mag het !
|
|
|
Geronimo79
|
Jeej eindelijk mn nieuwe boardje binnen. Na 4 of 5 jaar mn oude totaal te hebben afgevaren nu een nieuwe Fluid TwoSeven 134. Met dan aan Nature en Fluid Kiteboarding.
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Niet nieuw maar wel erg blij mee. 2013 edge. Er zal vast iemand zijn die zijn kite gaat herkennen op schell
|
|
|
|
|
JFdeKort
Geen avatar
|
Nieuwe set Hantu's binnen! Met dank aan Sebastiaan en Zian Kites!
|
|
|
Langbeest
|
Nice, veel plezier ermee
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Mooi man, je hebt hem al gekocht en nu vraag je ervaringen Maakt dat nu nog wat uit
|
|
|
Evan
Administrator
|
Heb hem ook en hij zit heerlijk, blijft beter op zijn plek zitten dan mijn vorige 2013 Warrior. Al vinden sommigen dat ook weer een nadeel als je veel toeside vaart in de golven bijvoorbeeld.
|
|
|
PeeWee
|
Ik heb hem zelf niet,maar een kitemaatje gaf aan dat ie vrij oncomfortabel aanvoelde. Dat was wel tijdens een Dikke Downwinder van bijna 4 uur. .
|
|
|
Evan
Administrator
|
Is dus heel persoonlijk, bij mij zit hij juist comfortabeler en heb minder last van mijn rug dan de vorige trapezes.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Goh, gek hè dat hoe een trapeze zit iets heel persoonlijks is...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was heel tevreden met de Liquid Force Supreme, alleen met harde wind kreeg ik gewoon rugpijn (holle rug) dus weer terug naar de Ion Apex. Trapeze is idd heel persoonlijk dus
|
|
|