KappuhH
|
te gruwelijk gewoon!
|
|
|
Spoon
|
damn.. wat gaat ie in het begin hard op zn bek.. Maar wat vet ....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
T*ring , wat blijft het toch indrukwekkend om te zien. En wat een klapper in het begin. Niets mooier dan deze film in oerhollands woeste branding. daar kan geen azuurblauwe lagune tegenop.....
|
|
|
360
|
|
|
|
Kevin
|
Ziekelijk grof zeg heerlijk
|
|
|
|
mocem
|
echt niet te geloven. die gozer heeft een paar ballen hangen waar je U tegen zegt!
|
|
|
|
Lex
|
ziekelijk groffe vette beulende hakkende held
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
2:28 WTF !!!!!!!!!!!!
Erg cool weer, maar vond hem wel maar weinig sprongen lekker landen, of werden eruit geknipt. Blijft natuurlijk wel uniek die gast.
En na die eerste crash had zijn kite echt geen wind opnieuw moeten pakken, want dan was hij een paaltje tegen gekomen................
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
VET! Maar.....Deel 1 was toch vetter....loops waren veel hoger...
Muziek is ook vet trouwens! (my style)... Haha, dat dacht ik al. Maar ik werd al warm van het eerste nummer, van wijlen Diamond Darrell....Past goed bij de actie!!!
|
|
|
|
~Kas
|
Idd gekke werk toppertje, so die op 2:28
|
|
|
Marko
|
Dit is echt ziek ruben rockt gewoon kei hard en hoog
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
LEN10 RULESVRAAG ME AF WAAR HIJ ZOU EINDIGEN ALS HIJ WEER MEE ZOU VAREN AAN ALLE WEDSTRIJDEN ZIET ER VET UIT MAN
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Die koning loopt em gewoon in 1 sprong eerst een keer de ene kant op en dan terug de andere kant op
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Die koning loopt em gewoon in 1 sprong eerst een keer de ene kant op en dan terug de andere kant op technisch gezien: een S-loop, van horen zeggen
|
|
|
CeesV
|
Die koning loopt em gewoon in 1 sprong eerst een keer de ene kant op en dan terug de andere kant op technisch gezien: een S-loop, van horen zeggen Is het dan niet meer een 8-loop?
|
|
|
|
|