Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
RIP 10dec 2009 wordt bij deze dus definitief de laatste sessie op de Sluf. Zal moeilijk worden om de komende 2 jaar door te komen zonder homespot.......
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Dit is dus echt klote!!!!...
|
|
|
Vinni
|
Echt jammer! Altijd top sessies gehad daar. Ik ben benieuwd naar het nieuwe strand..
|
|
|
|
drifter
|
sterkte gewenst aan alle slufterhufters
|
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
k.u.t. zit hier toch even met een flinke knoop in mijn buik nu het echt waar is! Waar moet ik nu heen.......playa......nee....te ver lopen en te veel prutsers...........ik denk dat tot 2012 mijn homespot Scheef gaat worden.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
maar vanaf wanneer dan? vandaag nog geweest en nog niks geen borden gezien. wel echt jammer.. @evan beter ga je bij de eerst volgende puist wind nog even rammen! En trouwens, ik kom er nog niet zo lang, maar het ziet er wel naar uit dat die nieuwe maasvlakte uiteindelijk alleen maar voor nog meer poeltjes gaat zorgen, begint nu al in de noordhoek. Das toch een mooie bijkomstigheid.
|
|
|
|
StevenHill
|
Dan maar touren door langs de kust i.p.v. onze homespot.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Dat gaat netjes op je beurt wachten worden op andere spots in de regio als er dikke woei staat pffff. Ik ben wel benieuwd wat de nieuwe situatie gaat brengen.
Het strand gaat dan wel 2 x zo lang worden maar wat blijft er voor ons kiteaholics aan de strijkstok hangen???
@@rjen Uit welke hoek moet jij komen?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Dat gaat netjes op je beurt wachten worden op andere spots in de regio als er dikke woei staat pffff. Ik ben wel benieuwd wat de nieuwe situatie gaat brengen.
Het strand gaat dan wel 2 x zo lang worden maar wat blijft er voor ons kiteaholics aan de strijkstok hangen???
@@rjen Uit welke hoek moet jij komen?
@hijo ik moet uit Alphen a/d Rijn komen maar ik werk in R'dam
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
tja daar had ik niet meer over nagedacht maar het zat er aan te komen... wat blijft er over? scheef, hoek, th, rocky, ouddorp, dam,... vul maar in! Ik ben wel positief over de nieuwe situatie, aan het eind van dat lange strand is de zee meteen 17m diep dus dat kan wel wat leuke swell opleveren. En meer woei want verder op zee. Plus dat het vogelgebied op Oostvoorne wat nu zo leuk is afgepaald helemaal droog komt te liggen, met een paar prachtige kite (bestaand gebruik, noteert u even) poelen ervoor...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nieuwe situatie zal nooit zo goed worden als dat het was. Alleen al de hoeveel vaarbare windrichtingen neemt sterk af Zou graag echt een datum willen weten zoals een aantal hierboven al hebben opgemerkt. Geloof er geen zak van dat je morgen er al niet meer heen kunt (niet doen, met oost nu ook niet vaarbaar )
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
vandaag nog ff geweest en er waren gewoon golfsurfers op de kop zn kant op de 2e maasvlakte bezig, ja lees het goed op de 2e maaslvlakte!! zie liepen 2 km en lagen daar in het water....das echt vragen om problemen met de politie. . Duisters of echt leeghoofden... vandaag zelf op de bon geslingerd met kiten in oudorp want onze 2 auto's stonden tussen 0745 en 12.30u op de duin geparkeerd.... maar ja beter dan dat je auto op de parkeerplaats wordt leeggeroofd. verder was het een siberisch koud ochtendje voor onze klauwtjes met NO en de 7 en 8m.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Je had het stiekem wel naar je zin tussen al die golven. Maar ik snap niet dat er nu mensen op de slufter gaan varen, vandaag was gewoon vet aflandig.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
anders jij ook fernando, miste alleen die Flat3 op een mooie deining bij jou vandaag..
|
|
|
Marko
|
Echt jammer dat die gaat sluiten :S hopen dat het weer een mooi kitestrand word maar die pool daar zou ik nooit meer vergeten
|
|
|
rocket man
|
t'is jammer idd, maar volgens der oorspronkelijke planing was het al veel eerder dicht gegaan. Ben benieuwd naar de 'nieuwe' swell die er komt.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
t'is jammer idd, maar volgens der oorspronkelijke planing was het al veel eerder dicht gegaan. Ben benieuwd naar de 'nieuwe' swell die er komt.
Voor mooie swell moet je een soort rif hebben met daarachter zeer langzaam oplopende ondergrond. Denk aan de zandbodem net achter het noorder havenhoofd op scheveningen. De vaargeul is diep, en dan ineens die hele ondiepe plaat: meeste kans op mooie swell. Op de huidige oude Slufter heb je dit effect het meest met WNW. Maar op Maasvlakte II mist een dergelijk "rif", tenzij ze dat kunstmatig gaan aanleggen. Daar was ooit sprake van, maar zie dat niet meer terug in de huidige ontwikkelingen.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Hey Dree,
onlangs hebben we vernomen van jou dat de Slufter binnen afzienbare tijd dicht gaat vanwege de verdere werkzaamheden voor de aanleg van MV2. Natuurlijk heb ik alle begrip voor het sluiten van een bepaald gebied vanwege dergelijke werkzaamheden. De laatste tijd zie ik geregeld mensen (o.a. golfsurfers en wandelaars) al gewoon op het het nieuw aangelegde stuk lopen en surfen. Dit zorgt volgens mij er voor dat de wil om het gebied af te sluiten verterkt wordt. Nu vraag ik mij af of jij als regio-vertegenwordiger ons kan informeren tot waar de slufter wordt afgesloten voor niet-bevoegden. Mijn inziens vormt het kitesurfen voor de kop zn kant (bij het pooltje ed) namelijk totaal geen belemmering gezien dit ver verwijderd is van MV2. Misschien zou je dit ook met de autoriteiten bespreekbaar kunnen maken. Bij voorbaat dank, Anti-hero
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Is Dre de regiovertegenwoordiger in het drijfzand van de slufter terechtgekomen dat hij niet reageert?
|
|
|
Idefixe
|
Is Dre de regiovertegenwoordiger in het drijfzand van de slufter terechtgekomen dat hij niet reageert? de regiovertegenwoordigers van de NKV doen hun werk op vrijwillige basis. Over het algemeen hebben al deze mensen een drukke baan en naast de werkzaamheden voor de NKV ook echt wel wat anders te doen. Je kunt van deze mensen echt niet verwachten dat ze alle site's gaan afpluizen of er ergens een vraag gesteld wordt. Dre is iemand die al velen jaren met hart en ziel het kitesurf gebeuren op de Slufter vertegenwoordigd! Ietsje meer respect zou wat beter op z'n plaats zijn! Heb je een specifieke vraag richting een regiovertegenwoordiger en wil je daar ( snel) een antwoord op? Stuur dan gewoon een mailtje richting de betreffende regiovertegenwoordiger. Je vind de mailadressen terug op de site van de NKV LINKJE
|
|
|