Ik koop NOOIT, maar dan ook echt NOOIT meer een F-One kite!!
Aan het kiten op Neeltje Jans, lekker gepowered, alles ging best lekker, zelfs m'n eerste poging tot een darkslide gedaan, die afgezien van het feit dat het board van m'n voeten schoot, nog best geslaagd was voor een eerste keer.
Iets later een frontroll naar links, rechts is geen probleem meer, maar links is nog lastig voor me. Nouja ging dus niet helemaal goed met de landing, ik gedesorienteerd in het water dus bar losgelaten en kite maar laten zakken.
Ding komt op het water, niet eens hard, ik wil relaunchen, en ja hoor VOOR DE 2E KEER UITGESCHEURD, EN NU AAN DE ANDERE KANT !!
Naar de kant gedragged, kite vloog nog wel, dat duurt echt een eeuwigheid als je ver van de kant bent.
Board was ik al kwijt, dus vroeg iemand of hij 'm kon zoeken. Hij kon 'm niet vinden, nog een heel stuk downwind geweest zonder succes. Later aan iemand van daar in een Jeep gevraagd of hij het even in de gaten kon houden als hij terug reed, en later kwam hij terug met m'n board die een heel stuk verderop was aangespoeld
Nouja de 8m maar gepakt met extensions, en dat ging net. Kon geen hoogte houden, maar kon tenminste varen, toch nog een redelijke sessie gehad.
De 11 gaat een mooie zitzak worden denk ik. Ik ga een kite niet een 2e keer laten repareren. Ik durf niks meer met dat ding, want die is van suiker gemaakt.
Ik ga gelijk vroegtijdig die Switch Element of Nitro bestellen samen met bar. Als de geldboom weer gegroeid is gaat de Bandit 8 meter ook plaats maken voor een Switch.