|
|
Strohrum Robby
|
@Joost,gewoon zo opgegeven,dan is er iig geen onduidelijkheid over wie ik ook alweer was hehehehe..... Top Martijn,en al een beetje zin in???? WIJ WEL!!!!!!! @Ruud,ziet er goed uit die nieuwe 7m van jou
|
|
|
Swiftenaar
|
hahaha smart-ass!
hebben der zin an!
@Nick, zal hem vanavond nog ff trap onder ze hol geven!
|
|
|
panda
|
ik heb nog een plek vrij vannaf zutphen. wil ook wel met een ander mee rijden. das macht mir kein flaus aus
|
|
|
Goonie
|
Goonie ook tuf tuf naar fehrmann.. In de camper. En aangezien er niemand meerijd kan ik wel een paar man mee nemen. Ik rij vanuit Borculo. zit dubbele koelkast in die speciaal op bierblikje formaat is gemaakt haha... Totaal zouden er 6 man mee kunnen rijden... is altijd gezellig natuurlijk hahaha... Hoor het wel... ik ga dus van 29ste t/m 6 mei..
|
|
|
panda
|
ja lijkt me top. ik ga ook van de 29 t/m 6 mei . ben jij de goonie met de lolies en de klompen op het kiteboard?
|
|
|
Goonie
|
whahaha Ja die lollies en die klompen gaan ook weer mee haha...
|
|
|
panda
|
kan ik dan mischien een plaats reserveren?
|
|
|
Goonie
|
Zekers Panda ... No problemo... Doe even een pb bericht. Met je nummer dan kunnen we wat plannen.
Dus bij deze nog 5 plaatsen over in de camper.
Rij vanuit de achterhoek en kom ook vast langs Deventer en Enschede.
Dus meld het maar..
|
|
|
|
|
Goonie
|
Nog een maandje jongens.... Heb nog steeds erg veel plek in de camper en als die koelkast vol ligt met lekkers dan moet dat wel op zijn voor aankomst hahaha...
|
|
|
Marko
|
jajajaa nog een maandje
|
|
|
|
Idefixe
|
wat wil je weten?
|
|
|
martijn79
Logs: 0 | 67 uur
|
vanaf hoe laat iedereen waar wordt verwacht, adresgegevens, enzow... gewoon ff wat algemene informatie... of krijgen we dat nog op de mail???
|
|
|
Idefixe
|
yup, krijg je op de mail.
|
|
|
bitburger
|
Krijg je ook nog een bevesteging van je inschrijving of komt dat later? Ben reeds lid van de NKV en heb me ook al ingeschreven
|
|
|
Idefixe
|
Ik weet waar ik dit jaar Koninginnedag vier ...... LINKJE Dat wordt echt ziek ( met de hele kitecampcrew 'savonds op dat feestje )
|
|
|
Swiftenaar
|
@Tom, topplan! wel 1 ding dat dan echt genoodzaakt is, allemaal in het oranje!!!!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zeker een topplan! Dat wordt en beesten zooi denk ik.
@ Tom, komt er nog een lijst van mensen binnenkort online voor wie zich ingeschreven heeft? Ramon die vroeg aan mij of het allemaal goed was gegaan namelijk.
|
|
|
|
Idefixe
|
We zoeken nog een sponsor voor oranje boardshorts
|
|
|