LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Project staat nu ff stil.....ik zit met m'n reet op een zonnig winderig eiland ala FuerteVentura SotaVento Volgend weekend ga ik weer verder...
|
|
|
|
LeonB
|
Aha...dat is toch ook toevallig! Ik ben net bezig de top-prepreg voor te bereiden om af te persen. Het project was ff stilgevallen vanwege drukte van mij kant. Anyway....de topprepreg verlost van zijn peelply-laag, rockertafel ingesmeerd met releasewax, de core en prepreg ingerold met epoxylijm en hoppa afpersen die hap! Vervolgens minimaal 12 uur uitharden. Hier wat picca's
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik snap er helemaal niks van, maar het ziet er wel weer errrruuugggg vet uit hoor Leon.
|
|
|
LeonB
|
TNX John! De bouwkriebels beginnen weer te komen (Ze waren ff weg )
|
|
|
LeonB
|
Ziezo, vanmorgen het board gelost en verder afgewerkt. Bij deze heb ik toch maar besloten de voetbanden niet te monteren. Kan ik ook niet in de verleiding komen om ze er toch op te zetten . vandaar alleen centergaatjes geboord voor de vinnen. Klaar voor het persen van de bodemprepreg.
|
|
|
LeonB
|
Dit topic begint al aardig op een zelfbouwhandleiding te lijken . Okay dan...."Voorbereiden vacuumsessie bodemprepreg" Vacuum is een raar fenomeen. Dus alles afplakken waar geen epoxyhars mag komen .
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Persoonlijk zou ik er geen print op hebben geplakt , dat hout is al zooo mooi
|
|
|
Ride
|
Nou dat hout ziet er echt geweldig uit. Prints zijn altijd leuk, maar dat hout is toch wel heeeeeeeel erg mooi zeg.
|
|
|
LeonB
|
Sorry mannuh! De sheet zit er al op (gnehehehe... ) Woodlook is echt een leveltje hoger als je wilt persen zonder luchtbellen. Kijk maar naar de juweeltjes van Ozzy die zijn boards afperst onder hoge druk . Het kan wel met vacuum, maar dan ga je het laminaat opschuren met meerdere strijklagen epoxy. Dat kost heeeel veeel zen! (ga ik niet meer doen )
|
|
|
Ride
|
Ik ben het alweer kwijt Leon. Wat een termen allemaal. Wanneer zien we hem in het echt.
|
|
|
|
|
|
LeonB
|
Yep, hij gaat weer lekker Vanmorgen de baseprepreg afgeperst op de core. Morgen afwerken
|
|
|
|
LeonB
|
De skimboard-handleiding begint in zijn eindfase te komen. Hier de laatste picca's voor de zelfbouwfreubelaar die hier misschien wat aan heeft. Ik vond het een leuk project om te delen. Tot op het water!!!!
|
|
|
LeonB
|
Mannuh, hier is ie dan..........de SkimWave 2011 is klaarrrrr!!!! Zie voor de spec's de laatste picca:
|
|
|
|
franco
|
leon het ziet er dan ook weer top uit
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wow, ubervet En wat een werk, bedankt voor de inkijk in je keuken Ik heb het met veel plezier gevolgd! Nu nog laten weten hoe hij vaart
|
|
|
oz
|
Wederom vakwerk Leon!
|
|
|