Dat hebben we gezien toen de wind ging liggen, Mark
Voor snowkiten met een LEI zou ik altijd iets dergelijks erop willen hebben. O.a. Naish biedt het als optie op de 2011 Park bijvoorbeeld. Bij Zeeko is het standaard op alle kites sinds 2010!
Niks nieuws onder de zon, in de beginjaren konden alle LEI's hier mee uitgevoerd worden. Er zaten dan verbindingspunten op de struts bij de TE.
@Hijo: daar zeg je wat Was mijn eerste sessie in 5/6 maanden. Toch voelde het direct vertrouwd
Dat hebben we gezien toen de wind ging liggen, Mark
Voor snowkiten met een LEI zou ik altijd iets dergelijks erop willen hebben. O.a. Naish biedt het als optie op de 2011 Park bijvoorbeeld. Bij Zeeko is het standaard op alle kites sinds 2010!
Niks nieuws onder de zon, in de beginjaren konden alle LEI's hier mee uitgevoerd worden. Er zaten dan verbindingspunten op de struts bij de TE.
@Hijo: daar zeg je wat Was mijn eerste sessie in 5/6 maanden. Toch voelde het direct vertrouwd
Ik was maar een beetje aan het kloten. Maar met mijn Contra heb je die lijn echt niet nodig hoor.
Echter dit is starten aan de rand van het windvenster. Wat als hij volledig downwind crashed? En waarom zo'n grote kite voor snowkiten?
Redelijk vlak bij Deil, ongeveer 25 km er vandaan.
Als de kite volledig downwind in het windvenster ligt gaat het alleen maar sneller en makkelijker. Dat is normaal met het kitesurfen ook zo. En waarom zo'n grote kite, omdat het 6 knopen nu niet echt veel wind is en ik zo lekker goed heen en weer kon boarden.
HJ spreekt ook zoveel verschillende talen Meer is dus iemand anders.
ERA werkt wel echt voortreffelijk, in een paar knopen je kite binnen een paar seconden in de lucht.
Oeps was even in de war met deze foto strip die wel door HJ gemaakt is. (Toch? Nou ga ik twijfelen.)
@Marc wat jij laat zien is heel wat anders dan een kite herstarten op sneeuw, vol in het windvenster, jij zit aan de rand...
Wat ik eerder ook al aangaf dat in het midden van het windvenster de kite herstarten alleen maar makkelijker is omdat die dan vol wind vangt. Dat is toch logisch of heb ik dat mis?