|
skyhigh as a
|
EN WAAROM MAG JE TEGENWOORDIG NIE GEWOON GENIETE KEREL, BEN JE ZELF NICHT OFZO!!!!! hier een beetje een topic over openen..... sneu en waarschijnlijk waren het gewoon een stel genietende dikke Nederlanders
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hey vandaag even heerlijk gekite op mirns. Wind was aan en uit maar als hij aan ging was het heerlijk vertoeven op het water. Op de kant was het wat minder aangenaam. Ik heb mij samen met anderen mateloos gergergerd aan een stel volgens ons duitse groep nichten. De groep stond vandaag in het midden bij de boom. Ik kom niet vaak op mirns dus weet niet of dit normaal is maar ze gilden er over van genot. Rare vertoning dus dat wordt nog wat met onze oosterburen deze zomer...
Meen je dit of loop je doe boel ik de zeik te nemen? Ik kan het niet geloven wat jij zegt.
|
|
|
Morres
|
waar de neuk gaat dit over?
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
EN WAAROM MAG JE TEGENWOORDIG NIE GEWOON GENIETE KEREL, BEN JE ZELF NICHT OFZO!!!!! hier een beetje een topic over openen..... sneu en waarschijnlijk waren het gewoon een stel genietende dikke Nederlanders Ik begin tenminste niet over hun omvang..Het waren dus nederlanders? haha
|
|
|
Henning
|
De locals van Mirns aanzien voor Duitsers... Dopperd voor persona non grata.
|
|
|
Idefixe
|
geweldig, ik voel mij ineens weer de oude ( dikke ) Maar de locals hadden inderdaad weer een keertje lol maar dat krijg je als je na de winter ineens weer met de hele club bij elkaar staat.
|
|
|
PaulTorensma
|
Was weer als vanouds, niet iedereen kan dit begrijpen zo te merken ; )
|
|
|
Idefixe
|
Ik zit hier achter m'n pc ff helemaal stuk te gaan Wie was nou die dikke Duitser? Vinni? of was dat nou the Goonie ( die nadat tie op z'n plaat was gegaan luidkeels HILFE HILFE schreeuwde? ) Of eeuuhh Kevin? of misschien toch Klaas? Nou is Haye wel iestie aangekomen deze winter dus dat zou ook zo maar kunnen.... Nazar?
|
|
|
|
|
Vinni
|
Inderdaad, Marvin is best dik!
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Excuus als ik iemand onbedoeld heb beledigd omdat ik hem voor een duitser heb aangezien. Ik volg geregeld topics op dit forum en ik lees daar hoe gevoelig de kwestie is tussen 'wij'en 'zij'...
|
|
|
Idefixe
|
Maar waar heb je je nu aan geërgerd?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Excuus als ik iemand onbedoeld heb beledigd omdat ik hem voor een duitser heb aangezien. Ik volg geregeld topics op dit forum en ik lees daar hoe gevoelig de kwestie is tussen 'wij'en 'zij'...
Maar waarom hadden jullie daar dan zoveel last van als ik vragen mag? En waarom ben je niet even naar de groep toe gelopen om te vragen wat er aan de hand was?
|
|
|
Vinni
|
Ja misschien kan Goonie daar in het vervolg een beetje aan denken.
|
|
|
Idefixe
|
Als hij zo doorgaat mag tie m'n ouwe pak wel voor weinig overnemen
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Aan het heel erg aanwezig zijn. Waarom ik er niet naar toe ben gelopen komt omdat ik me daar ook niet geroepen toe voelde. Was liever aan het kiten. Dacht...daar post ik vanavond wel een berichtje over op kitehigh en dan kunne we lachen om de duitsers...helaas..het waren geen duitsers maar de locals..oeps..
|
|
|
Vinni
|
Ik voel me ook niet geroepen om jou tot internetheld van de dag uit te roepen, maar ik doe het toch!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Duidelijk wat je zegt, het was gewoon super gezellig. Kunnen wij ook niets aan doen als we lol hebben.
|
|
|
Kevin
|
Ik denk dat die dikke andre was
|
|
|
Kevin
|
Of marc die ging vandaag ook echt weer veel en veels te ver op mirns....
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Of marc die ging vandaag ook echt weer veel en veels te ver op mirns....
Ja maar Kevin die leash was echt wel lekker dik hoor. En ja Andre die krijgt een dikke pens. Ik denk dat die wat harder moet trainen want zo komt er nooit wat van terecht.
|
|
|
Idefixe
|
maar eeeuuuhh anyway: verplaatst naar de lounge.......
|
|
|