Je hebt gelijk; haatdragendheid moet een keer ophouden. Ik wilde eigenlijk de hele Mystic familie, en nazaten, onder de grond stoppen. Maar dat is ook zoveel graafwerk :-)
iemand van oase heeft ook bij de laatste generatie mystic drysuit zn Arsch niet droog gehouden. (zie topic oaseforum) Nu kan het ook aan de persoon zelf liggen (verkeerde maat bijvoorbeeld ) of een toevallige productiefout. In hetzelfde topic iemand die er wel over te spreken is. Incluis foto's. Maar is wel een verkoper dus voorzichtig dan met interpretaties
Aangelijnde dubbelklikken maken het waterdicht zijn veel makkelijker. Na verloop van tijd, kunnen de andere mancheten te los worden: breed elastiek eroverheen doen. Die frontrits gaat bij veel springen irriteren: dikke krant onder je trui doen. Die frontzip komt niet in de buurt van je hannes, tenzij die erg lang is. Wimt-methode: kijk in de Wimt-ideeën shop, voor de Wimt-pisbuis, om je tekort te verlengen.
Leed in het forum, dat zelfs de Ionsuits lekken, heb daar in de praktijk niks over gehoord
Bij de nek, heb ik van een neopreen pak, de benen afgeknipt, dat deeltje doe ik over de nekmanchet. Werkt super, en is je nek, waar veel warm bloed stroomt, beter geïsoleerd. Lees veel over met siliconen sprayen. De enige rubber verouderaar, is Uv, de zon. Helpt siliconen niet tegen. Zie het aan een 2de hands pak dat ik kocht: rubber dat de zon ziet, is ruw. Siliconen maakt het later plakken, ivm nieuwe rits of manchetten, moeilijk. Siliconen: zelfs in tieten niet ok.