VincentC

|
Schop jezelf eerst gigantisch hard voor je kop en dan maar gelijk terugsturen, moet wel goed gemaakt worden anders zit je over een tijdje met 2 halve kites.
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Kom net niet bij mijn hoofd maar krijg wel zelf moord neigingen...ik denk zalf ook dat het het best is om hem weer terug te sturen..  Bedankt,
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Nee ik woon in nijkerk (gld) dus dat word weer opsturen waarschijnlijk...  mzzsl
|
|
|
benjamin
Gast
|
dit is inderdaad geen slimme actie treug sturen naar gerhard en misschien geeft hij je wel korting voor de actie van de week ik zou der zeker wel een briefje bij doen hebben die gasten ook eens een lachertje
suc6
|
|
|
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
|
Spikkakertape van vier vakjes breedte aan binnenzijde vd kite over de scheur plakken en ff met stikkende zigzag en puur polyester naaigaren aan beide zijden nastikken. Of je moeder ff vragen natuurlijk... 
|
|
|
|
|
Gj

|
HAHAHAHAHA
|
|
|
robin..

|
dat is niet zo slim
|
|
|
Jolien.

|
super k*t man!
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Sorrie hoor maar ik moest effe bijkomen toen ik dit las tsjonge jonge zeg (grinnik_kitesmiley) Net zo iets als kijken of je een gaslek hebt met een aansteker. 
|
|
|
michiel v geel

|
jonges waarom doen we gewoon niet aan 2 kanten grijze powertape?
|
|
|
diederik

|
hehehehe...beetje spinaker tape aan allebei de kanten van de scheur (lig in een scheur) en desnoods nog effe met naald en draad in de weer!!!!
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Bedankt voor de reacties....ik voel me zelf echt zo'n (*&&@$^^*%*.... Nja stuur hem wel terug naar kiterepair..misschien zit er wel wat leuks in  Mzzsl
|
|
|
stefkiter

|
haha lag wel ff dubbel!  maar ik zou toch ook even opsturen hoor.. is veiligste en properste.. 
|
|
|
Kondor 11

|
volgende keer zou ik een stanley met pakken  ipv een schaar 
|
|
|
|
michiel v geel

|
gewoon in een bak water gooien tot je al het natte karton gewoon heel voorzichtig kan wegtrekken en hanschoenen aan dat je niet met je nagels kapotprikt
|
|
|
Joris

|
Goed bezig!!!!!
|
|
|
robin..

|
dat is wel heel veel gedoe michiel hahhaha
|
|
|
Kondor 11

|
Hey matjas de link naar je site werkt niet
|
|
|
Vinni

|
Hey matjas de link naar je site werkt niet
Klopt, er word gewerkt aan de site. Maare Matthias, wat heb jij een f*king pech (geschokt_kitesmiley) Een voordeel, je hebt volgende week zaterdag genoeg tijd om met mij mee te gaan m'n nieuwe kite ophalen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emma

|
serieus, kan me echt voorstellen hoe je je voelt
|
|
|