Bluecupra

|
Ken de combinatie bruin met (wortel) oranje wel. Vind deze combi zelf niet erg mooi. Bruin met geel zoals ze kunnen leveren komt mij niet bekend voor
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Zo, geen F/one meer? Wat is de reden? Wel super bar trouwens.....en de kleur zou wel ok zijn.
Wat moet je er kompleet voor betalen?
Die van de foto is wel errug mooi hoor.....
|
|
|
Molliebollie

|
Yo Surf, je wilt wel eens wat anders he  De prijs is 719,- compleet (heeft ook meegespeeld in de keuze) One-pump systeem was ook een pluspuntje. En voor de Shift Bar kan ik altijd nog kite only kites kopen, wat met een F.One niet gaat. Ik wacht af en zie wel, kleuren zijn niet heel erg belangrijk, maar wel mooi meegenomen als ie er een beetje mooi uit ziet.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Relaxt hoor. Trek daar de bar vanaf, dan heb je een nieuwe Raaf voor minder dan 500 eurotjes!! Bestellen die hap...wat zal jij vliegen man...
|
|
|
Nino

|
Hee Molliebollie!
..ben jij het! Zo nog steeds aan de Naish zie ik. Wanneer gaan we nou een keertje meeten / kiten?
greetz van je golfsurfmaatje uit Portugal (atlantic riders).
|
|
|
Nino

|
Hee Molliebollie!
..ben jij het! Zo nog steeds aan de Naish zie ik. Wanneer gaan we nou een keertje meeten / kiten?
greetz van je golfsurfmaatje uit Portugal (atlantic riders).
hmm misschien toch de verkeerde Mol. Wat een toeval zeg... twee kitende Jeroen Mollen...
|
|
|
Molliebollie

|
haha...ja dan heb je idd een verkeerde Mol  Maja....als Jeroen Mol ben je natuurlijk wel bord to kitesurf  haha
|
|
|
Molliebollie

|
Relaxt hoor. Trek daar de bar vanaf, dan heb je een nieuwe Raaf voor minder dan 500 eurotjes!! Bestellen die hap...wat zal jij vliegen man...
Ben gister net begonnen met wat sprongen te maken, ging soms goed, meestal fout. Maar oefening baart kunst, nog even oefenen en dan vlieg k nog wel een keertje langs 
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Hey Molliebollie, welke maat bar neem je erbij? 18 of 20 inch? En hoevel meter lijnen?
|
|
|
Bluecupra

|
Vaar zelf 8/12 en 16 op een 20 inch bar (standaard meegeleverd met een Raven 2 12)
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Vaag, je zou zeggen dat je de 8 op 18 inch, de 12 op 20 inch en de 16 op 24 inch zou varen. Maar toch wel op 24 meter lijnen?
|
|
|
Bluecupra

|
Vaag, je zou zeggen dat je de 8 op 18 inch, de 12 op 20 inch en de 16 op 24 inch zou varen. Maar toch wel op 24 meter lijnen?
Heb 1 bar en dat is de 20 inch met 27 meter lijnen. Gaat meer dan prima 
|
|
|
xray

|
Ik heb zelf de oranje bruine versie en vindt het mijn mooiste kleur! Maar kleuren is wel heel persoonlijk.
|
|
|
Molliebollie

|
Heb je daar een foto van xray ? Zo ja zou je willen mailen ? thnx 
|
|
|
xray

|
Geen foto maar lijkt veel op de Sjok in die kleuren... 
|
|
|
Molliebollie

|
Dat vermoedde ik al  Ik wacht het even rustig af. Bedankt
|
|
|
Naish........what else???

|
Bruin/oranje is een mega kleur, bij een Raven2(of Raven1) 12 horen standaard (24 meter kan ook) 27 meter lijnen op een 20 inch bar!
|
|
|
Molliebollie

|
Vandaag factuur gekregen over de mail, hopelijk vóór het weekend binnen aangezien het in het weekend lekker gaat waaien. Balen dat ik in de volgende week introductie week heb van mn studie  Volgende week staat er nl. nog meer wind op het programma.
|
|
|
wouterb

|
Vandaag factuur gekregen over de mail, hopelijk vóór het weekend binnen .... ze sturen waarschijnlijk pas op als ze hun geld binnen hebben. Rabo -spoedoverschrijving werk lekker snel (kost euro of 3) Dan red je het weekend miss nog.
|
|
|
Molliebollie

|
Ja, idd, wilde het ook al met spoed overmaken. Of proberen d.m.v. een screenshot van mn overschrijving de spullen nu op te laten sturen.
|
|
|
wouterb

|
via internetbankieren: 'spoed' aanvinken en het in binnen een dag daar.
|
|
|
Molliebollie

|
beter nog is als ze het vandaag op de post doen 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Yo Surf, je wilt wel eens wat anders he  De prijs is 719,- compleet (heeft ook meegespeeld in de keuze) Goeie prijs voor een super kite maar hoe zit het met je garantie ????? (denk niet dat je wat krijg want ik vaar zelf altijd al Naish en heb tot nu toe nooit wat gehad aan mijn kites  ) Hebben er gasten hier op het forum ervaring met Surfpirates.de ??????
|
|
|
FLOF

|
Keb iemand met die bruin/oranje zien varen in El Gouna en is echt rete vet. Ik vaar zelf grijs/oranje en blauw/wit, maar die bruin/oranje vond ik zelf da Bomb!
|
|
|