Jacq

|
Ik geloof t wel...De wind wordt volgens mij wel ok vanmiddag en de temperatuur is super natuurlijk 
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Ik zit over Muiderberg te twijfelen. Er is nu nog niet genoeg wind alleen helaas. Liefst ging ik naar Ijmuiden toe maar de windrichting is aflandig dus dat kan niet.
|
|
|
Merc
Gast
|
Ik ga vanmiddag richting Enkhuizen. Het is noordelijker beter met de wind gesteld.
|
|
|
R@bert

|
Ik ga vanmiddag richting Enkhuizen. Het is noordelijker beter met de wind gesteld.
Weet niet welke sites jij checked, maar zuidelijker is zeker beter...vooral aan de kust
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Weet niet welke sites jij checked, maar zuidelijker is zeker beter...vooral aan de kust http://www.knmi.nl/actueel/Kijkze. Noorderlijk toch echt beter.
|
|
|
Micky

|
Ik ga zo naar Katwijk. Wind draait in de middag meer naar noord en trekt aan. 
|
|
|
Merc
Gast
|
Koel das beter!
|
|
|
R@bert

|
Weet niet welke sites jij checked, maar zuidelijker is zeker beter...vooral aan de kust http://www.knmi.nl/actueel/Kijkze. Noorderlijk toch echt beter. Als jullie allemaal naar t Noorden gaan, des te rustiger in het zuiden, haha...iedere site voorspelt weer anders. Maar gisteren zat ie ook goed, zoals vaak..
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Die KNMI link is geen voorspelling. Zijn gewoon metingen over Nederland op een net kaartje gezet.
|
|
|
R@bert

|
Dat begrijp ik..alleen wil je nog wel weten of t ergens blijft waaien of niet, anders rij je die ... km's voor jan met de korte achternaam
|
|
|
jer@en

|
check windzoeker. wind om 14.40 8m/s ben nu onderweg naar oostvoorne.
|
|
|
TtHoM@s

|
JAAA om 4 uur ga ik weg locatie: onbekent (tong_kitesmiley)
denk oostvoorne, ouddorp, brouwersdam, ofzo
|
|
|
Merc
Gast
|
Ik ga toch maar dichter bij huis De wind is mooi gedraaid. Lang leve de club aan zee!!
|
|
|
michiel v geel

|
micky was dr gewoon weer te vroeg
heb nog heerlijk kunnen varen met mijn fuel (13) in shorty
superweertje
volgende keer beter mick
|
|
|
Alferink

|
superweertje
volgende keer beter mick
Doet dat ding t ook nog steeds (fuel), heb je nou al een ander board dan die 150 die je had.
|
|
|
TtHoM@s

|
WOOOOW (geschokt_kitesmiley) net terug van een heerlijke aovond sessei op oostvoorne ik heb gewoon met me 7M gevaren ja je hoort het goed 7M en upwind knalle was geen enklel probleem 
|
|
|
Jacq

|
Lekker zeg! Volgens mij wordt t weekend ook best aardig. Helaas moet ik werken, maar voor iedereen die er wel van gaat genieten: Have fun 
|
|
|
Merc
Gast
|
Het was top. Lekker knallen in die branding, de deinign was behoorlijk. Hoogte lopen gign daardoor echt niet. Paulus, tof dat je ook nog kwam!!
|
|
|
Pjoeloe

|
jeweettoch! (kiss_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel

|
@alferink ik vaar al bijna een heel seizoen op soll 130
gaaf boardje
|
|
|
Micky

|
superweertje
volgende keer beter mick
Ach, beetje bootje varen was ook leuk... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Merc
Gast
|
Yehh  Vandaag weer om 17.00 uur wind!!! Wie gaat er nog meer???
|
|
|
Lex

|
om 5 uur? Echt niet....heel de middag al (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
om 5 uur? Echt niet....heel de middag al (grinnik_kitesmiley)
We hebben erg goed kunnen varen nog he. Pff ben best wel redelijk gesloopt eigenlijk, stond omstreeks 11:00 op het water met de 15, was toen nog beetje afzien, uurtje later stevig gepowerd. En omstreeks 14:00 a 15:00 goed tot vet overpowerd. Was me het dagje weer wel, 6 boards aan kant gebracht aantal gasten met kites die richting zee dreven enz enz. ook waren ze alweer flink aan het les geven dus was aardig drukke boel. Maar was best lekker daagje eigenlijk, veel zon en watertemp is toch ook nu wel aardig aan het worden. Met de 15 aantal keren super hoog geloopt, waarvan landing toch wel vrij hard was en ik daardoor aardig wat slokken zeewater naar binnen kreeg pfff geen pretje als het bijna om halve liter gaat haha
|
|
|