D@rkSt@r

|
ik heb wel weer zin om op het water te gaan.. hoop dat de temp.. iets toeneemt en de wind constant blijft.. hoe laat ga je ?
|
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
He Frank Als het nu morgen niet waait en je ben toch op schellinkhout heb ik een leuk karweitje voor een kratje bier 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
ja ja ,Met ze alle zoeken naar je bril zeker ..Maar je weet toch ik drink nooit geen alcohol ..kan ik niet zo goed tegen...Maar ik help evengoed wel even zoeken...zie je morgen wel ..
|
|
|
|
D@rkSt@r

|
ik dacht ook rond die tijd te gaan (10 a 11 uur), denk dat ik wel eerst ff lang v.d. berg ga ook evt een lycra te halen..
het waait hier ook al aardig.. 8 min van shout vandaan
|
|
|
D@rkSt@r

|
staat geen zuchtje wind hiero :S
|
|
|
surf
Geen avatar
|
D@rkst@r,
Jij woont toch dicht bij S-hout? Er is geen zuchtje wind?? Het zou nu richting 12-14 knopen moeten aantrekken........
Hou ons op de hoogte .....
|
|
|
D@rkSt@r

|
de wind trekt iets aan.. ik ga over 30min naar shout toe ff kijken..
|
|
|
Fe®®y

|
is er iets bekend, kan ik gaan rijden. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
zwafra

|
De voorspellingen voor vandaag zijn 12 - 18 knp Moet genoeg zijn om lekker met een 16 mtr te kunnen varen ...Maar zijn er al mensen wezen kijken op s.hout..
|
|
|
D@rkSt@r

|
ik ben ff geweest tenzij je een 15 a 16m hebt heeft het zin om te gaan anders niet misschien trekt het nog wat aan vandaag.
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik kom net van schellinkhout, staat wind voor 16 meter.. Ik heb ff gekeken en toen weer terug, aangezien ik allee nog een 12 heb 
|
|
|
D@rkSt@r

|
ik heb helaas ook alleen maar een 12 en en 9  morgen beter als het goed is 
|
|
|
roeb
Gast
|
Ja, ik ben morgenochtend denk op schellinkhout, dan maar ff me 12 uitlaten 
|
|
|
zwafra

|
ik ben net terug... heb ik met mijn 14 Waroo kunnen varen ,maar het was niet bepaald toppie vandaag ,net wat genoeg druk om wat te kunnen cruisen ,en af en toe een vlaag voor wat sprongetjes ,En het begon nog te regenen ook ,,Ik hoop dat het morgen beter is ... 
|
|
|
Frits

|
De wind was niet erg constant vandaag, wel lekker kunnen varen:) morgen alleen maar beter!
|
|
|
siemme

|
ik kon met mn 18 wel aardig varen en hij is te koop dus mochten er nou mensen zijn die erg baalde dat ze niet konden dan kan je m over nemen voor een zacht prijsje natuurlijk
|
|
|