PeterKite
|
zometeen weer naar medem, de groene broek uitlaten .....
gr. Peter
|
|
|
|
Langbeest
|
Het was helemaal niets in Medemblik. Maar ja volgende keer beter
|
|
|
|
PeterKite
|
zo dat was ff heftig knallen op medemblik!!!!!
maar dan vooral met die biertjes op het terras :-)
verdorie de eerste keer deze week dat het 's avonds niét waait. ik lijk wel een verwent jochie haha
morgen poging 6 en wie weet......
|
|
|
PeterKite
|
Gaan er vanavond nog mensen richting Medemblik????
ik ga, met barbeque achterin. mocht het niet waaien dan is er in ieder geval nog iets leuks te doen
|
|
|
D@rkSt@r
|
ik ga anaaf ook kijken op mblik.. zal er rond 7 a 7:30 zijn
|
|
|
Langbeest
|
is er ook iets voor op de BBQ lijkt mij handig, of gaan we een hoop muggen (niet normaal hoeveel er daar zijn) roosteren.
|
|
|
D@rkSt@r
|
ik heb al gegeten als ik kom sry
|
|
|
|
slime
|
Iemand nog naar Edam vanavond om te kijken of het waait?
|
|
|
slime
|
goeie timing Zwafra hoe laat denk je er te zijn?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben alweer terug, er waren er wel een aantal aan het varen maar het was niet veel ..misschien morgenavond beter.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Morgenmiddag lijkt de wind iets aan te zetten (KNMI: De noordoostelijke wind is zwak tot matig, rond kracht 3, later in de middag aan zee plaatselijk vrij krachtig, 5). Iemand van plan te gaan varen op Muiderberg, Edam of elders?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Laurens
Waar ga je zitten dan? Boven of onder Edam? Wil ook wel ff komen kijken denk ik.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zit meestal zuid,maar kan druk zijn.Dan gaan ik naar noord.Wou meissie meenemen met nieuwe plankie maar ze heeft het helaas te druk met andere dingen.Kan ik weer niet de kiteleraar uithangen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ben er tussen 5 en 6 denk,eerst ff bakken en chillen op het Wijk aan Zee strand......
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ok Cool, ik kijk het ook ff aan en dan ga ik wel ff kijken als het er aantrekkelijk uitziet!!
|
|
|
zwafra
|
JA gezellie Mark ,ik kom ook even,ik heb gisteravond ook nog even gevaren maar toen was het niet zoveel ,ben wel weer eens toe aan een echte kitesesie...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
JA, een hele echte!!!!
Een gure Zuidwest 6.... in november AAAAAAAhhhhhhhhhhh one big orgasm!!!
PS, waar zit jij? Boven Edam?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
De windsnelheid 10m. op 12 mei 2008, 11:10 uur is 7.2 m/s De windstoot op 12 mei 2008, 11:10 uur is 9.5 m/s
Komt helemaal goed vandaag, NO 6 komt eraan AAAAAAH!
Gister ook nog even gevarenop het zwet, met heel veel moeite! Smiddags poging gedaan, terug gezwommen met de kite in de hand. Word ik nog uitgelachen ook door Huib (vader van jerrie) die aan het zeilen was op het zwet...Savonds poging 2 half uur gevaren, 2 sprongen verder. Terug mogen body draggen naar startplek. Gelukkig wel lekker weer en windsurfers met grote zeilen die uitgeleend werden!
|
|
|
zwafra
|
JA, een hele echte!!!!
Een gure Zuidwest 6.... in november AAAAAAAhhhhhhhhhhh one big orgasm!!!
PS, waar zit jij? Boven Edam?
Ik ga altijd aan de Noordkant (bij de Camping)
|
|
|