Flakkee-John

|
Ik ga 13:30 uur stoppen met werken en ga dan naar ouddorp. De laatste keer deze week en dan lekker door naar spanje om te kiten (hangloose_kitesmiley)  (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Fabian
Gast
|
De slufter dan maar weer he  Vandaag autostrand was toch ook wel weer eens errug lekker.Overpowered met de 12....smullen geblazen. Motto v.d. dag : Hoog Hard en Verrrrrrrrrrrrr!!!
|
|
|
Fabian
Gast
|
ben trouwens ggen bikkel.....wel liefhebber van een beetje wind op z'n tijd!
|
|
|
Claudia

|
Ikke! Met een 6je ofzo. Op Wijk of Ijmuiden!
|
|
|
pollepel

|
Ik ook weer aan de kust. Petten of Bergen aan zee ofzo. r waren vandaag ook al aardige beest golven  ))
|
|
|
Noortje

Logs: 0 | 4 uur
|
Ikku wil ook, heb alleen geen autow..  .. Met wie kan ik meerijden?? (vanuit Heerhugowaard) Waar je ook heen gaat! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
KiteKoe®t

|
De slufter dan maar weer he  Vandaag autostrand was toch ook wel weer eens errug lekker.Overpowered met de 12....smullen geblazen. Motto v.d. dag : Hoog Hard en Verrrrrrrrrrrrr!!!Ik ben getuige... Fab spreekt de waarheid.. Heb nog kramp in m'n nek van hem...
|
|
|
KiteKoe®t

|
ben trouwens ggen bikkel.....wel liefhebber van een beetje wind op z'n tijd!
bik·kel (de ~ (m.), ~s)1 kootbeentje uit de hiel van een schapenpoot waarmee vroeger kinderen speelden 2 [inf.] stoere man Ik vind je een vrij stoere man Fabian...
|
|
|
Fabian
Gast
|
Haha...die Koert  Ga door....ga door (shame_kitesmiley) Strakjes weer lekkker spelevaren!!!
|
|
|
KiteDemon

|
Koert, je bent een beetje verliefd aan het worden (kiss_kitesmiley)
Ik moet bikkelen op kantoor (angry_kitesmiley) druk, druk, druk.....gelukkig zit m'n maandverbandje wel goed...
Mucho fun dudes
|
|
|
FLOF

|
NW 6-7 met stoten tot 70 KM/H...oei oei, dat wordt weer met zware moeie pootjes mijn bed in vanavond (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Claudiaopwerk
Gast
|
Hm, ik zit nu op m'n werk, ben vrij nu maar haak misschien toch maar af. Denk dat ik nog niet ervaren genoeg ben en mijn nek alleen al breek door de golven.....heb toch morgen en overmorgen nog! Geen bikkelientje dus....helaas helaas.
|
|
|
MasterRj
Gast
|
schellinkhout :-) mooi windje
|
|
|
Claudia

|
ja? Nou niet als ie naar noord gaat draaien straks. toch?
|
|
|
pollepel

|
Weet iemand hoeveel het nu waait op schellinkhout??? Ik geloof die windsites niet zo, want ik keek net naar den helder en de ene zei windkracht 5 en de andere kwam met metingen van 14m/s. Vrij groot verschil dus....
|
|
|
Mick
Gast
|
Denk dat ik het water bij Roermond ff induik straks..... Wind een beetje vlagerig maar we zien wel....
|
|
|
ex jumpertje
Gast
|
schellinkhout is verboden op te kiten en k ga der ook niej meer heen te ondiep en te veel mensuhh die dom bezig zijn met kiten die hun kite niej eens opkunnen laten ga wel naar een spot waar et rustig is gr wes mrge beulen
|
|
|
Claudia

|
Maar.....ze gebruiken wel leestekens! Dat dan weer wel! Veel plezier op je rustige, diepe spot....in Nederland!
|
|
|
Sky®ideR ff ergens anders
Gast
|
Sorry hoor maar welke spot is tegenwoordig nog rustig...???
|
|
|
Mick
Gast
|
Probeer Kessenich vlakbij Roermond (grinnik_kitesmiley) Daar kan je met dit weer een kanon afschieten en raak je nog niemand.... Heb daar vaak genoeg bijna alleen gestaan ...... Het is ff rijden en het waait er zelden maar nu is het er goed om te zijn.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Eugene
Gast
|
Met een 6-je was wel te doen vandaag op Zandvoort, OKA (O'Neill Kiteboard Academy).
|
|
|
xray

|
Heerlijk met 12 gebeuld. Weinig nieuws gedaan maar wel heerlijk gevaren en gesprongen!
|
|
|
pollepel

|
12???? Waar heb je dan gevaren. Hier waaide het aan de kust 25-40 knopen.....
|
|
|
Dikkiedik

|
Andijk was heeerlijk rustig vandaag hoor! Lekker met een 10 gevaren, was wel erg vlagerig en draaiend NWW-NW-W Waren maar met zn 3-en en een paar surfers. 
|
|
|