CeesV
|
oke, ik moet toegeven! ze springen bruut ver... maar ze zullen nooit zover komen op een vlak landschap... van een berg afspringen en dan ver komen is natuurlijk ook niet super moeilijk...
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik heb nu al een aantal snowkitefilms gezien, maar kan iemand mij uitleggen waarom dat zo relaxte en rustig uitziet. Ze springen echt op hun ooie dooie en ze zweven op hun gemakkie verder.
Strange
|
|
|
CeesV
|
zij gebruiken andere kite's .. geen tube's! die hebben toch heel veel lift? maar het klopt, het ziet er echt relaxt uit en niet zo bruut als op het water
|
|
|
daanbanaan
|
teeering wat n air time jesses....
nouwe respect voor die ouwe zie me het zelf niet doen 30 meter boven de grond ( maare wel de ultieme kick ..BAH..)
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
er zou maar een lijn breken... die gasten hebben best veel lef... maar toch zou ook keer willen doen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zekers extreeeeeeeeem veel hangtime wat ze hebben. Lijkt wel op paragliden aan lange lijnen ofzo en dat is niet de enige overeenkomst, iemand erop gelet hoe enorm traag die kites zijn........ Geen wonder dat het er anders uitziet als met een tube.
|
|
|
TtHoM@s
|
Ik heb nu al een aantal snowkitefilms gezien, maar kan iemand mij uitleggen waarom dat zo relaxte en rustig uitziet. Ze springen echt op hun ooie dooie en ze zweven op hun gemakkie verder. Strange
toen ik nog niet kiten en keek ik kite filpjes en had ik ook dat idee wat relaxte en rustig. maar dat is heel anders als je echt op je board staat. ik weet niet hoe het met snow kiten is nog nooit gedaan
|
|
|
roelvdgun
|
t ziet er echt te langzaam uit voor normale kites, maar wel depower volgens mij denk gewoon xxl frenzy ofzo maar wel zieke hangtime!
|
|
|
_Otto_
Gast
|
GRUWELUUUUUUUUUUUUK Gaat best hoog (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Psychotic
|
Zijn volgens mij kites van advance. En waarom het er zo mooi en relazed uitziet? foilkites zijn iets rustiger en net wat minder agressief. Wel gebben ze een stuk meer hangtime, dan ziet het er automatisch wat vloeiender uit
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Die laatste gast had vette thermiek te pakken! Ben benieuwd wat het record voor de hoogste en verste sprong is!
|
|
|
(R)Ikke
|
De airtime is zo overdreven lang dat je alle hooked tricks kan doen in 1 sprong.
:-p
|
|
|
Tom
|
Die laatste gast had vette thermiek te pakken! Ben benieuwd wat het record voor de hoogste en verste sprong is!
Ik heb pas het guinis book of records gehad maar bij sporten staat er niks boeiends zelf geen kite !!! Erg jammer zulke recoors zijn juist het leukst.. Maar wel brute hangtime int filmpje.. Wij deden het wel eens om van een duin af te springen das ook wel vet maar je moet je gear echt 100% vertrouwen..
|
|
|
lodewijk
Gast
|
Zouden ze niet van die parapents gebruiken. In het gebied waar ik vaak kom zie je vaak van die dingen en ze hebben altijd snowbaords of ski's aan. Ik weet niet veel van foilkites misschien werke die dingen hetzelfde.
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Ik heb pas het guinis book of records gehad maar bij sporten staat er niks boeiends zelf geen kite !!! Erg jammer zulke recoors zijn juist het leukst.. Maar wel brute hangtime int filmpje.. Wij deden het wel eens om van een duin af te springen das ook wel vet maar je moet je gear echt 100% vertrouwen.. Dan ga jij toch wat records vestigen?? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emiel
|
zij gebruiken andere kite's .. geen tube's! die hebben toch heel veel lift? maar het klopt, het ziet er echt relaxt uit en niet zo bruut als op het water
geen vette lift(dan zou ik em ook hebbe) maar denk meer aan vette hangtime en idd thermiek
|
|
|
Merc
Gast
|
Hoe lang hangt die gozer in de lucht?
|
|
|
|
Naish-kitechick
Gast
|
d0e mij toch maar een zee en een kite
|
|
|
Patrick..!
|
Gewoon te eng zo hoog boven de grond zweven..
Maar wel Gruwlijk lauw..
|
|
|