lennart
|
heeft dat nog wel genoeg grip dan als het nat is met je blote handen ??
|
|
|
Alferink
|
Mja, of het mooi is....
Maar dat maakt jou niet uit zo te zien (grinnik_kitesmiley) "Gewoon raggen met die handel.."
|
|
|
Remco_1
|
Daar gaat het om he
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Wat was het probleem dan?
|
|
|
Derpertje
|
Er gaat niks boven een naish barretje!!!!
|
|
|
kiter25
|
Het probleem is dat het foam los laat. Er zijn letters van het foam gesneden (de n, de o, de r, de t en de h) en die laten langzaamerhand los! Waardoor je die letters in je hand geperforeerd krijgt! (ik heb trouwens de north strap ook vervangen door een naish strap)
|
|
|
lennart
|
@Derpertje of een fs barretje !!
|
|
|
|
efgeha
|
blijft dat 'Squastape' wel zitten met dat water?
Gaf bij mij iig geen probleem, jaren met een custom carbon barretje gevaren, voorzien van die tape, gat in de bar was eerder versleten als de grip.....
|
|
|
kiter25
|
Volgens mij plakt die squash tape zelf ook niet, tis gewoon een kwestie van strak om je racket doen...voor de tennissers onder ons....het verwisselen van tape voor je racket hoeft ook niet met plaktape.
|
|
|
Sake
Gast
|
Net alsof dit een algemeen North 2005 bar probleem is Ik gebruik al zeker meer dan een jaar 1 en dezelfde bar op alle kites. En net ff gekeken, maar ziet er nog perfect uit. Nergens iets te zien van loslatende/loszittende letters. Als het een algemeen North probleem is, had ik er toch ook al wat van moeten zien. Of gebruik je de bar ook voor andere dingen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
adrenalin
|
En iedereen maar zeggen dat Best goedkope zooi is !
|
|
|
kiter25
|
Maar niemand weet dat ze bij Best gewoon een bezemsteel in tweeen zagen -> BAR
|
|
|
adrenalin
|
als north dat nou ook ging doen hadden ze EN goeie barretjes, EN fatsoenlijke prijzen !! 360 Euro voor een gare bar....pffff
|
|
|
Ondabeach
|
Het probleem is dat het foam los laat. Er zijn letters van het foam gesneden (de n, de o, de r, de t en de h) en die laten langzaamerhand los! Waardoor je die letters in je hand geperforeerd krijgt! (ik heb trouwens de north strap ook vervangen door een naish strap)
Is die Naish strap even lang als de North strap kiter25? Ik ben die Northstrap nl ook zat!
|
|
|
Marijn alias Vos
|
Volgens mij kan je veel beter een hockey zeempje halen bij een sport zaak, kost geen drol en kan goed tegen nat worden.
Professionele, vochtabsorberende grip Gebruikt door diverse Internationals vanwege het uitermate vochtabsorberend vermogen.
|
|
|
kiter25
|
Is die Naish strap even lang als de North strap kiter25? Ik ben die Northstrap nl ook zat! Volgens mij is de Naish strap iets, kleiner, maar 10x makkelijker te hanteren! Het bereik is genoeg, en anders verzet je even wat knoopjes op je lijnen.
|
|
|
Ondabeach
|
Ik ga er gelijk een Naish-strap halen.. Ik heb 4 jaar gevaren met Naish en steeds dezelfde Naish bar en strap gebruikt.. Nog geen slijtage te zien.. Ik vaar nu North.. ook heel goed spul.. maar over die bar is al genoeg gezegd...
|
|
|
globe
|
ben ik een erge drammert als ik zeg dat ik het erg gevaarliijk vind dat je met een depowerloop vaart ZONDER quick release? Of heb je een systeempje aan je trapezehaak? Safetyfirst
|
|
|
|
WaZuP
|
jij bent behoorlijk LOMP onverantwoord bezig viktor, het zou verplicht moeten zijn om een goede quick release te hebben jij hebt er nog geen eens een
en die strap vind ik echt veel beter dan die van naish de oude kon je amper releasen en de nieuwe lijkt net dat ie ieder moment kan kapot knallen
en nog niet te spreken over het depower koord van naish oke heb je ook bij north maar naish is ook niet alles
|
|
|
daanbanaan
|
jah een beetje safety aan je barretje en kite is geen overbodige luxe hoor....
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Eli Zarka heeft zijn bar ook wit ingetaped!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Die tape die nijntje laat zien is het beste van het beste hockey tape... dita!
|
|
|