Mitchel_12000
|
erg interessante ontwikkeling. misschien een uitdaging voor de zelfbouwers?? $.40,00 + verzendkosten vind ik toch nog aardig prijzig.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Beetje nutteloos...
|
|
|
Bluecupra
|
40 US dollars : Als je de lines pas loskoppeld zodra je bijna bij je kite bent zijn de lijnen de volgende keer ook bijna tangle-free. Kan me niet voorstellen dat je met deze tool zoveel sneller het water op kan
|
|
|
|
KiteDemon
|
Als je je lijnen aan de kite laat zitten en je rolt ze om de bar tot vlak bij de kite, dan kan je een schuimblokje gebruiken om de lijnen in te klemmen. Dan hoef je ook je lijnen niet meer uit te lopen, maar knoop je deze gelijk aan de kite, en rol dan de lijnen van de bar......en het kost niks.
|
|
|
Dow126
Gast
|
heb deze gehad om te testen in australie, zijn geproduceerd door turbolauncher en vond het ongelofelijke ONdingen. Ze sponsorde mij in de monkey downwinder maar die apparaatjes heb ik nooit meer gebruikt. greetz Dow
|
|
|
Naish........what else???
|
Het "afrollen" van je lijnen is juist een heel belangrijk taakje waarbij je je lijnen checkt op slechte plekken of andere gebreken, door dit soort ondingen hoeven de lijnen niet meer je vingers te glijden en dus is er minder controle!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Of je laat je lijnen gewoon aan je kite zitten.. wel lastig als je je lijnen dan op een andere kite moet zetten dan moet je weer die kite uit de tas halen..
|
|
|
Marijn alias Vos
|
nog even even je hoeft je kite ook niet eens op te pompen, volgende stap in varen met de auto pilot (tong_kitesmiley)
wordt het bijna tijd een sport te zoeken met vrijheid
|
|
|
verziniswat
Gast
|
LOLOLOL sorry hoor maar vandaag ook al iemand op brouwersdam met een papiertje ( dit is MIJN nieuwe uitvinding aka bijna hetzelfde verhaal als dit ). Kan me niet voorstellen dat je zo haastig het water op moet. Mijn lijnen zitten altijd vrij redelijk opgerolt om me bar. 1 x lopen voor me stuurlijnen en 1 x voor me hoofdlijnen. WOW nu kunnen we het d.m.v dit gelijk aan je kite knopen en zo het water op. kweet nog zo'n onzin aspect. net zo onzin als dit dingetje dus hahahah maaruh begrijp het niet verkeerd goed dat er nieuwe uitvindingen komen hoor prima niks op aan te merken. Tis meer op de persoon in qwestie die dan vandaag bij brouwershaven ( ZIJN ) idee even komt showen hahaah .
|
|
|
Silver Surfer
|
Nijntje, Pompen hoeft al lang niet meer met een fijne foilkite. En met een superstabiele Peter Lynn heb je ook al auto pilot. Ik hoef geeneens niet meer de bar vast te houden op de rechte stukkies.
|
|
|
flyingkite
|
Nijntje, Pompen hoeft al lang niet meer met een fijne foilkite. En met een superstabiele Peter Lynn heb je ook al auto pilot. Ik hoef geeneens niet meer de bar vast te houden op de rechte stukkies.
Sja deze topic is net een flysurfer/peterlynn reclame.... Mike het is gewoon fantastisch ik leg mn kite neer rol de lijnen uit haak in en hij stijgt vanzelf op...
|
|
|
Peter K
|
Jongens, je hoeft van mij niet sneller op het water natuurlijk. Het maakt het leven gewoon wat simpeler. Ik was overigens die jongen met dat briefje. (Nooit over MIJN uitvinding gesproken) Ik heb hem ontworpen met andere types als voorbeeld die veel te groot, te ingewikkeld en te duur zijn. Voor dat dit onderwerp werd gepost had ik deze versie nog niet gezien. Ziet er goed uit, maar is veel te duur. De KITE LINE SELECTOR die ik op de markt breng is nog eenvoudiger en er zijn al verschillende shops die ze wel zien zitten. (Zwemer watersport in Kamperland - Natural High aan de Brouwersdam - Stedebroec Surfing in Grootebroek) Hij kost slechts € 15,00 Hij is klein ( 70 x 12 x 20 mm) En hij maakt het je gewoon wat makkelijker. Natuurlijk moet je regelmatig je lijnen controleren. Echter doordat je de lijnen niet meer uit de knoop hoeft te halen beschadigen ze wat minder. Mocht je ondanks alle negatieve reacties toch geïnteresseerd zijn, mail mij dan even. Dan stuur ik je een brochure. p.kamerman@zonnet.nl
|
|
|
Joris
|
Sja deze topic is net een flysurfer/peterlynn reclame.... Mike het is gewoon fantastisch ik leg mn kite neer rol de lijnen uit haak in en hij stijgt vanzelf op... I concur
|
|
|
adrenalin
|
De KITE LINE SELECTOR die ik op de markt breng is nog eenvoudiger en er zijn al verschillende shops die ze wel zien zitten. (Zwemer watersport in Kamperland - Natural High aan de Brouwersdam - Stedebroec Surfing in Grootebroek)
Zag ik daar een Solidworks plaatje in je avatar???
|
|
|
Maasvlakte
Gast
|
Hoe gaat het met een 5 lijns ?
|
|
|
Maurits
|
Hierover stond ook al een stukje over in de Access, of het echt snel en handig is.....?
|
|
|
Psychotic
|
leer je lijnen oprollen, heb je geen slagen in je lijnen en het kost je niks
|
|
|
¦Tim¦
|
omg loop die lijnen gewoon even uit!
|
|
|
Ricardo
|
Er liep laatst een dude over het strand die exact hetzelfde product aan het verkopen was maar dan zelfgemaakt en eentje die niet op de bar te klikken valt die koste maar 15 euro. (oeps, volgens mij was het perter kamerman, volgende keer iets beter lezen voordat ik post )
|
|
|
Marijn alias Vos
|
Hij kost slechts € 15,00
ja kan natuurlijk ook gewoon een kam nemen en je draad tussen die tanden doen
|
|
|
KiteDemon
|
Hij kost slechts € 15,00
ja kan natuurlijk ook gewoon een kam nemen en je draad tussen die tanden doen Goeie tip om te flossen...... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Peter K
|
Hoe gaat het met een 5 lijns ? [ De KITE LINE SELCTOR werk op 3- 4- en 5-lijns systemen Ook ongelijke lijnlengtes is geen probleem. O en Nijntje, als dat werkt met die kam wens ik je veel suuk6. Ik had hem juist gedacht voor mensen die niet in de gelegenheid zijn om iets zelf te maken of daar helemaal geen zin in hebben. Iets maken dat er goed uit ziet en ook nog simpel en doeltreffend is, is echt nog niet zo makkelijk. Kijk maar wat je doet. Hij is er nu en hij werkt altijd. Leuk kadootje voor en kitemaat of zo.
|
|
|
Le Coq
Gast
|
Gebruik tegenwoordig de "kite line selector" van m'n oma. Werkt echt perfect.....
|
|
|