~Sjors RE-CO2
|
Het feit dat je die vraag stelt zegt al genoeg. Nederland kent geen copyricht in die benaming, wel kopieerrecht in de zin van de auteursbescherming in het auteursrecht. Je zal dan toestemming moeten hebben van de eignaar van het auteursrecht (hoeft niet de maker te zijn!).
Jij bedoelt dus te vragen of je toestemming hebt het logo te gebruiken........ Nou Arjan.....???
Greetz sjors
|
|
|
rutger9187
Gast
|
ja dat wil ik vragen jah ;D
|
|
|
Paul
|
gewoon een paar stickers bestellen en erop plakken!
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Hoi daar,
We zijn bezig om speciale kwalitatieve KiteHigh.nl lycra's te laten maken. We proberen dit te combineren met een sponsor waardoor het voor ons allemaal goedkoper zal zijn.
Nog even geduld ok..
Hoi, Arjan
|
|
|
rutger9187
Gast
|
ja paul een sticker op je lycra plakken
tuuuuurlijk :-X
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Leuk om deze oude topic weer uit de archieven te trekken...
1x in de zoveel tijd denk ik er weer aan dat ik een KH lycra wil. Ik denk er net aan omdat ik zie dat de gaten in mn KH t-shirt beginnen te vallen....
Dus 2 vragen:
* Komt het project KH lycra nog ooit van de grond? En zo nee: wat is het probleem? * Zijn de T-shirts nog steeds te bestellen?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Jochen, je drukt ons met de neus op de feiten. Dit moet zeker van de grond gaan komen (en ook weer stickers). T-shirts zijn, voor zover ik het weet, op. Ik ga er achteraan!
|
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Leuk om deze oude topic weer uit de archieven te trekken...
1x in de zoveel tijd denk ik er weer aan dat ik een KH lycra wil. Ik denk er net aan omdat ik zie dat de gaten in mn KH t-shirt beginnen te vallen....
Dus 2 vragen:
* Komt het project KH lycra nog ooit van de grond? En zo nee: wat is het probleem? * Zijn de T-shirts nog steeds te bestellen?
Lijkt me leuk om een lycratje of t-shirtje te kopen
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
VET. Evan kan ze zelf thuis lekker maken, met zo'n stoom strijkijzertje en met van die plakplaatjes... Hij schuwt het naaimachine tenslotte ook niet.. Maar serieus wel leuk om een paar shirtjes enzo te kunnen bestellen.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Daar wordt aan gewerkt Maurice, binnenkort meer nieuws daarover
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik vaar tenminste rond met een rode kitehigh sticker op mijn waveboard Lycra of T-shirt zou ik zeker afnemen!
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Wel mooi idee, doe mij maar een hoodie, muts en een set stickers voor board en auto Zoiets, maar dan met kiteboarding erop en op achterkant een groot KH logo of zo?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik vaar tenminste rond met een rode kitehigh sticker op mijn waveboard Lycra of T-shirt zou ik zeker afnemen! Lycra wel met je nickname op de rug voor het feest der herkenning!! Morgenochtend nog iemand een poging wagen op de Slufter? Leon ?
|
|
|
|