Kite's

Ebu

Geen avatar

Juli 24, 2006, 02:30:34
edit2Rapporteer  
Hallo, waar kan ik kites het beste kopen. Ik heb mijn oog op een Naish Boxer van 12 m2. Wat voor bar heb ik nodig...ik zag staan dat je een shift en power bar had.

Welke trapeze raden jullie me ook aan? En waarom is een leash bij de profs aan de achterkant bevestigd en niet aan de voorkant?
Lex

Antwoord #1 Juli 24, 2006, 02:34:16
edit2Rapporteer  
dat is een hp leash voor handlepassen. Trapeze moet je gewoon even passen in surfwinkel. Eerst kijken of je zit of waist wil. Mystic warrior schijnt verder een hele fijne trapeze te zijn. Ik heb zelf de darkrider, ook van mystic, en die vind ik ook fijn.
Silversurfer1

Antwoord #2 Juli 24, 2006, 13:46:31
edit2Rapporteer  
waar kom je vandaan? ga naar een shop bij je in de buurt en vraag daar om advies. kun je al kiteboarden of ben je nog beginner?
Ebu

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 24, 2006, 14:47:10
edit2Rapporteer  
Rotterdam...ik heb een paar lessen gehad
Silversurfer1

Antwoord #4 Juli 24, 2006, 15:25:38
edit2Rapporteer  
thumbs up voor de lessen. shops bij jou in de 'buurt' zijn eurofun (www.eurofun.nl) in zevenhuizen of alblasserdam, siem de jong in delft (www.siem.nl), funsport van vliet in zoetermeer (www.funsportvanvliet.nl), flyhigh in rijnsburg (www.fly-high.nl), van bellen in willemstad (www.vanbellen.nl), freestyle in roosendaal (www.freestylesport.nl) en van weeghel in katwijk (www.vanweeghel.nl) zo deze kan ik voor je opratelen. succes!  (grinnik_kitesmiley)
Ebu

Geen avatar

Antwoord #5 Juli 25, 2006, 01:03:20
edit2Rapporteer  
Thanks
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.