Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
this looks motherf**ing good!!!!!!!!!!!!! maar ik moet werken kan geen vrij nemen, collega op vakantie............damn. alle ander die wel kunnen, have lots of fun en save rides.
|
|
|
Superstar
Gast
|
effe briefje invullen !
|
|
|
PeeWee
|
Zien is geloven zei blinde moos (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Nicolas
|
dat het zo maar blijft, lekker
|
|
|
lodewijk
Gast
|
waarom staan er drie van die dingen en naar welke kan je het best kijken
|
|
|
Merc
Gast
|
Niet naar windguru. Klopt naar mijn weten niet zo vaak. Maar: http://teletekst.nos.nl/?704-01
|
|
|
|
Bodhi
|
Niet naar windguru. Klopt naar mijn weten niet zo vaak. Maar: https://teletekst.nos.nl/?704-01Fcuk *ff! Wishfull thinking is veel leuker!!!!!!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
robin..
|
hahha dan ben ik jariggg
|
|
|
J-D
|
Die 18 knopen zijn ook al weer verdwenen
|
|
|
KiteDemon
|
Gaat goed komen!! Eindelijk van die windloze hittegolf af, windrichting weer OK, dus als je in het bezit van een 16 bent dan gaat het eindelijk weer elke dag varen worden. Guru geeft over het algemeen toch te weinig wind af dan er ook daadwerkelijk staat. Mijn vakantie gaat vanaf het komend weekend in dus te timing is perfect.......en als de rest van NL windloos is dan valt er op één of andere manier toch altijd wel weer te varen op de Slufter.
|
|
|
Jeks one
|
relaxed fer............ dit wordt weer een ouderwets goede thuis vakantie... weet je vorig jaar nog?? drie weken vrij en twee weken varen met de 12 en 8m2. laat maar komen dan die wind.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
verander de titel maar naar maandag 31 juli, dat gaat hem worden hoor (grinnik_kitesmiley)
jajajajajaaaaaah
|
|
|
Jeks one
|
en................ lekkr gevaren met 3 knp ofzo?? maandag wordt het helemaal.
|
|
|
Bodhi
|
en................ lekkr gevaren met 3 knp ofzo?? maandag wordt het helemaal.
mwah, na een biertje of 25 ging het wel aardig naar mn idee...... best lastig nog, dronken kiten...... ik zat te hopen op een onweersbuitje maar die trok, jammergenoeg, zijlangs... volgende keer beter!!!
|
|
|
KiteDemon
|
Ach.....zondag lekker een dagje inkiten met een 16, en de rest van de week weer lekker los met 12 en misschien nog wel kleiner.
|
|
|
xray
|
Mazzelpik! Zondag downwinder Burgh-Lange Dijk?
|
|
|
Emma
|
hebben jullie woensdag gezien...!
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
woensdag gaat het los!!! eindelijk weer lekker naar ijmuiden!
|
|
|