Mensen, vergeten we niet dat iedereen op zijn eigen manier de stof oppakt. Sommigen hebben het na 3 jaar nog niet door.
Het eenig wat ik 100% zeker weet (ook uitervaring van een flyboard les) dat Kartaboardsports.nl wel de veiligheid mee geeft die komt kijken bij het kiten. Daar wordt alles echt stap voor stap uitgelegd.
Zelf ben ik van menig
blijf elkaar helpen daar help je jezelf uit eindelijk ook mee!!!
@ KiteDemon : Ik vind dat je met regelmaat goede topics opent.
Helaas leid dat bewegende onrustige plaatje van je
mij enorm af tijdens het lezen. Zo erg dat ik altijd maar weer mijn hand ervoor houd en soms gewoon door scrol dat ik het niet zie dus ook niet lees. Maar ja ieder zijn eigenkeus wat voor avator.
later toegevoegdHelemaal mee eens! En als ik je mag aanvullen: ik zie ook veel beginners die een setje gekocht hebben dat niet aan de veiligheidseisen voldoet. Dat kan je de beginner aanrekenen, maar ook zeker degene die het verkocht heeft. Bijvoorbeeld een bar met lijnen met knopen erin verkopen is gewoon not done en bij een ongeluk ben je dan ook zeker verantwoordelijk. Ik kom ook vaak mensen tegen die een bar kopen met wel een leash erbij maar niet het bijbehorende trapezeklipje waardoor het systeem dus nog niet werkt... Hetzelfde verhaal voor de donkeydick...
Niet helemaal me eens. Een beginner is zo enthousiast en wil maar al te graag een kite kopen.
In de winkel zullen ze niet snel incompleet verkopen. De tweedehands markt moet gewoon even meer aandacht besteden bij de verkoop. Doe ik zelf ook.