marcus aurelius
|
ik ben vaak op horst goed dat je les gaat nemen, is veilig voor jou maar ook voor de andere kiters!!! kzie je op het water
|
|
|
|
LOEN
|
Ik was er gister voor het eerst alleen(zonder leraar) (ik ben net begonnen) maar in het weekend is het vaak erg druk zijn er mensen die ook na 6en kiten? door de week?
Groeten
|
|
|
Maurits
|
Na 6en is vaak de wind al zo afgezakt dat het bijna geen zin heeft om te gaan kiten!
|
|
|
LOEN
|
Aha... vandaar...
|
|
|
kitesurftravel
Gast
|
Ik wil jullie een ritje besparen, Het waait hier niet! continu regen!
Mvrgr,
Jeroen - Telstar beachshop
|
|
|
Stanley
|
@lorenzo
hopelijk is er woensdagavond nog wat wind over dan ben ik er zeer zeker.
|
|
|
sjef
|
ik ben meestal doordeweeks als het nog waait rond 18.30 op horst al kan ik maar een uurtje is voor mij voldoende
|
|
|
sjef
|
dinsdag word het mischien nog wat
|
|
|
LOEN
|
Hey, Ja ik vind het toch fijn als er wat minder mensen om mij heen zijn. heb afgelopen zondag ook gewacht tot een uur of half 6 (lag ook een beetje aan het weer) maar vind het niet tof om mensen in de weg te zitten... Ik wil het dus toch ook in de avond gaan doen, vooral nu omdat ik het nu goed wil leren en zo toch nog af en toe (zoals sjef zegt) een uurtje mee kan pakken. Als er dan iets minder wind staat is dat denk ik niet zo'n probleem (als beginner).
Groeten
|
|
|
Vinni
|
Binnenkort, eerst een les (die al 2x uitgesteld is (angry_kitesmiley)). Tot dat ik kan kitesurfen, flyboard ik op strand hulckensteijn, dat is daar ook in de buurt.
|
|
|
vriesf
Geen avatar
|
Gistermiddag (17:00) was weer giga hopeloos op Horst, heel effe knallen met de de 12 en daarna weer dobberen (huilen_kitesmiley)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gisteren was ik ook vrij maar ben niet geweest... Was namelijk onvoorspelbaar weer op Hosrt (geschokt_kitesmiley) Onweer, windstoten, onweer en windstoten enz. enz. en daarna weer windstil... Om gek vanm te worden (angry_kitesmiley)
|
|
|
TijN
|
hoe is het nu?!?!
|
|
|
Stefan24
|
Vandaag is het anders ook niks de hele dag regen, maar geen wind. Alleen als er onweer is dan trekt de wind even aan. Slechter kan gewoon niet
|
|
|
LOEN
|
Donderdag avond na 6e is het mischien wat? rond de 10 knoppen (zoals het er nu uit ziet) (hmmz ook veel regen)
is er bij Horst een voorkeur waar de beginnende kiter het best kan gaan surfen/proberen/oefenen? vanaf het strand gezien?
Groeten
|
|
|
sjef
|
in ieder geval het eerste strandje, en dan ga ik meestal zoveel mogelijk naar links waar het minste volk is. als beginner zul je hoe dan ook veel moeten lopen!
|
|
|
FonezzzZz
|
jongens over de slechte wind? moeten we geen rekening houden met de windrichting? kan je niet het beste varen met noorden wind? en volgensmij krijgen wij nu meer ZW ?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ze gaan nu lekker los op HORST en ik ben net terug van mijn werk (angry_kitesmiley)
|
|
|