Info gevraagd over Tarifa

Thunder
Gast
April 25, 2004, 12:28:35
edit2Rapporteer  
Aloha
Ik ga eind mei twee weken naar Tarifa, en ben daar nog nooit geweesd. Wie heeft voor mij info over tarifa, qua wind / golven en omgeving of eigen ervaringen, ik weet natuurlijk wel dat Tarifa intrek is bij kitesurfers, daarom gaan we er ook heen, maar hoe is het daar?
alvast bedankt voor de info.

Greetz

Thunder.
WIM

Geen avatar

Antwoord #1 April 25, 2004, 13:39:27
edit2Rapporteer  
Op deze site vindt je veel info.

http://www.tarifa.net/
Tim

Antwoord #2 April 25, 2004, 16:00:39
edit2Rapporteer  
Ik ga ook in mei (slechts een week lang) samen met de vriendin. Voor mij tevens ook de eerste keer. Inderdaad is er een boel info te vinden op internet....

Wij vliegen op malaga en hebben daar een huurauto (al geboekt want dat schijnt goedkoper te zijn)....

Aangezien we een auto ter beschikking hebben kijk ik daar wel bij welke wind waar goed te kiten is

Heb je al een hotel geboekt???

Ik hoop verder alleen dat basic air niet al te moeilijk gaat doen over de boardbag met kite's. (andere trips geen problemen mee gehad)...

Misschien komen we elkaar tussen al die kiters daar nog wel tegen

have fun!!!

tim
Thunder
Gast
Antwoord #3 April 25, 2004, 17:07:39
edit2Rapporteer  
Hoi Tim,
nee, we hebben nog geen hotel geboekt, maar het wordt bij ons ook geen hotel want wij nemen een camping, we hebben naar twee campings (die het goedkoopst waren) een mailtje gestuurd waarvan er nu één heeft gereageerd en die ziet er opzich gewoon goed uit, dus misschien wordt het deze camping>>  www.lasdunascamping.com << die andere ben ik de naam even van kwijt. iniedergeval gaan we deze week een huisje reserveren bij één van die twee campings, we wilden eerst de tent nemen, maar i.v.m. het veilig opbergen van de kite spullen nemen we toch maar een huisje.
wij gaan met de auto en rijden om de beurd, dus we nemen al onze kite spullen mee,dus dat is wel lekker.
Fly high!

Thunder.
Jeroen

Antwoord #4 April 25, 2004, 18:14:08
edit2Rapporteer  
Ik ben er vorige zomer geweest.  Als je budget het toelaat kan je best een kleine auto huren.  Super handig, dan moet je niet te voet naar de verschillende spots.  Want dat kan wel eens een pokke-eind lopen zijn

greetz
max

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #5 April 25, 2004, 21:27:41
edit2Rapporteer  
Ik ben net terug van 14 dagen tarifa... zker de moeite om naar toe te gaan.
vanaf mei zal de kans op regen klein zijn... en als het daar regend valt het met bakken uit de lucht.
en zoals gezegt een auto huren is een noodzaak daar ... als de wind levante staat kan je aan de lange stranden van tarifa kiten maar met pionente moet je meestal een eind rijden om te kunnen kiten.

hotels en campings zijn er in overvloed.
voor de rest zul je zelf wel zien hoe het daar is  ;D
Tim

Antwoord #6 April 25, 2004, 22:09:09
edit2Rapporteer  
Met de auto, ja daar hadden wij ook aangedacht echter voor een weekje wordt het dan wel een pokke end rijden. En een goedkope vlucht en goedkope auto gaf de doorslag. 89 euro voor de vlucht en 110 euro voor de auto (1 week)..

Max

was het al druk????  Met het weer komt het wel goed denk ik 28 graden en een stabiele wind (deze week althans)...

;D ;D ;D
Renzo
Gast
Antwoord #7 April 25, 2004, 23:23:20
edit2Rapporteer  
Er is daar 1 camping waar je niet moet gaan staan alle mensen die ik vorig jaar sprak die daar hadden gestaan zaten onder de rode bulten....
Maar goed is mischien dit jaar niet meer zo....
Verder is het in mei prima daar nog niet teveel mensen iig...
ben vorig jaar 3 weken geweest en alle dagen wind gehad....
Groeten
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 April 26, 2004, 22:07:09
edit2Rapporteer  
..110 euro voor de auto (1 week)..

Waar heb je deze auto gehuurd? Ik ga nl. ook in juni, maar zo goedkoop ben ik ze niet tegen gekomen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.