Nobile boards in Nederland?

WIM

Geen avatar

April 25, 2004, 22:09:17
edit2Rapporteer  
Het lijken leuke boardjes, ze gelijken op Fanatic en North en komen uit dezelfd Poolse fabriek. Een test in de Duitse kite was erg positief, de prijs scherp. De Graphics zijn wat minder vindt ik.
Zijn die boardjes in Nederland ook verkrijgbaar?

Paul

Antwoord #1 April 26, 2004, 08:44:12
edit2Rapporteer  
Het lijken leuke boardjes, ze gelijken op Fanatic en North en komen uit dezelfd Poolse fabriek. Een test in de Duitse kite was erg positief, de prijs scherp. De Graphics zijn wat minder vindt ik.
Zijn die boardjes in Nederland ook verkrijgbaar?

Heb je ook een url van die nobile boards?

~Arjan
Founding Father

Antwoord #2 April 26, 2004, 08:57:50
edit2Rapporteer  
Onderstaande tekst heb ik afgelopen week van het forum gehaald omdat het ergens off-topic stond.

Nu dus erg bruikbaar.

Het is een bericht van forumlid 'Hooked'. Hij beantwoord jullie vragen ermee.

Hoi,

Ik ben de agent van Nobile in nederland, de boards worden de komende tijd in de shops verspreid samen met nog een aantal merken die ik importeer. Hanacrew, SOS, Windwing en Nobile.

De winkel prijs die gevraagd wordt is € 599.- voor de Nobile boards.

We zijn druk bezig met de voorbereidingen van onze onderneming en jullie zullen vast en zeker nog van ons horen.
De website www.hookedsports.com gaat over een aantal weken online.
Deze zomer wil ik veel met Hookedsports op de stranden gaan staan zodat iedereen de gelegenheid krijgt om de kites en boards te testen.

Voor meer info over de aanschaf etc. van deze boards en kites kun je met mij contact opnemen.
tzt zal op de website een dealerlijst verschijnen en natuurlijk data waar en wanneer er getest kan worden.
"Testdagen zullen op korte termijn georganiseerd worden, ik plaats wel even een bericht als het zover is".
Als er meer vragen zijn over Hooked sports of de producten die wij leveren hoor ik het wel.

Mail kan naar info@hookedsports.com
http://www.nobile-kiteboards.de/

Ik heb net de nieuwe Nobile boardjes binnen. Echt super, komt uit dezelfde fabriek als de Jamie Pro en Naish Thorn en ik geloof ook Fanatic.
Snowboard build en dezelfde outline als de JP.
Ze zijn alleen wel een stuk goedkoper als de JP.

Ik heb net geprobeerd even wat foto's te uploaden in de Gallery, ik denk dat ze te groot zijn. Ik zal ze maandag wel even kleiner maken en het opnieuw proberen.
Ik stuur wel even een aantal naar je mailadres.

Voor meer info of om te testen kun je me ook even mailen.

Ybo

Mail kan naar info@hookedsports.com
http://www.nobile-kiteboards.de/

Ybo bedankt,

Arjan
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.