Naish........what else???
|
Alleen wel niks als je een garantie gevalletje hebt! In Nederland heb je hem ook wel voor 1000€
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
heey mensen,
na een tijdje rond surfen op het internet kwam ik op een duitse kitesurfwinkel pagina terecht. Ik was op zoek naar een cabrinha co2 2004 12m2. In Nederland moest ik er overal 1190 ofzo voor betalen. In Duitsland kan ik hem kopen voor 900 euro met bar en lijnen. Meteen gebeld natuurijk, de verkoper vertelde dat hij het naar kleef kan sturen, hier betaal ik dan bij een postkantoor en krijg meteen me kite, das 100% zeker!
Is dit een aanrader, of zijn er toch reacties die dit afraden?? alvast bedankt! Groeten.
als ik jou was zou ik iets langer orienteren. maar geef anders ff de link.
|
|
|
steveverelst
Gast
|
wil niet niet negatief doen maar ik vind dat ik het moet zeggen koop geen cabrinha 2004
|
|
|
XXL
Geen avatar
|
waarom moet ik geen cabrinha 2004 kopen, graag uitleg!!! Groeten
|
|
|
|
steveverelst
Gast
|
heb het in een voorgaande topic al ook gezegt ik heb 14 dagen geleden met een nitro 17 gevlogen de kite vliegt gewoon niet leuk!slechtste waar ik ooit al met gevlogen heb recon ???lijkt me gevaarlijk een beetje zand ertussen en je zit dik in de problemen afwerking ???heb de kites is tegoei bekeken op de afwerken ook de co2,lijkt me niet al te stevig,leg daar een slingshot of gaastra naast :ohemel en aarde verschil nu ben niet een cabrinha hater ofzo ;Dmaar dit is gewoon mijn objectieve mening en het is de waarheid
|
|
|
XXL
Geen avatar
|
waarom zegt harry dan dat dit een goeie kite is, hij zegt zelf beter dan een naish:S? en daar vaart hij zelf mee....
|
|
|
Roel W
|
waarom zegt harry dan dat dit een goeie kite is, hij zegt zelf beter dan een naish:S? en daar vaart hij zelf mee....
Iedereen heeft zo zijn merk en spreekt enkel voor zijn winkel. Ik denk dat er vanaf 2002 geen slechte kites meer zijn... Ik ken trouwens een eigenaar van nen surfshop en die kent dan weer niets anders dan cabrinha,cabrinha en nog eens cabrinha...
|
|
|
steveverelst
Gast
|
zit wel iets in boarder ok ik vertegenwoordig 1st kite cabrinha is daar ook verkrijgbaar op uitzonderlijk vraag van de klant dus ik spreek ergens tegen mijn shop,maar de shop zegt het zelf cabrinha 2004 kites wat hebben ze er van gemaakt ???
nu als ik voor de eerste keer van recon hoorde van ik dit ook super op de movie is het ook allemaal mooi maar schijn bedriegt! geef die eigenaar een slingshot of gaastra en die gaat de kitesesie van zijn leven hebben daar ben ik zeker van ;D
|
|
|
slufterhufters.com
|
er zijn 3 kitemerken die zeer goed zijn de rest is b keus. NAISH SLINGSHOT NORTH
en ik heb alles getest....
|
|
|
steveverelst
Gast
|
ik denk dat alle kites van 2004 een goede keus zijn maar 1 uitzondering cabrinha :
|
|
|
beginkiter18
Gast
|
wat is er zo slecht volgens jullie aan cabrinha?
|
|
|
Moza
|
Volgens mij heb ik je nooit zien schrijven dat je takoon hebt getest Arno....en anders wil ik wel eens horen wat je van de skoop 3 vindt?
laters ;D
|
|
|
Gandalf
Gast
|
Wat een gelul
Cabrina heeft ook superkites
|
|
|
|
Laguna
Gast
|
Hoi, ik koop ook mijn spullen in Duitsland (familie) Maar pas op met deze winkel, aanbiedingen zijn kite only (advertentie doet anders vermoeden). Ken deze zaak van de "Boot" in Dusseldorf. Je kunt beter zaken doen met http://www.surf-sport.de/default.htm in Duisburg bij Essen, daar kun je ook zo naar toe rijden. Of http://www.surfpirates.de/ grote zaak in Flensburg die ook verzenden en heel goedkoop zijn. Gr
|
|
|
Roel W
|
Hoi, ik koop ook mijn spullen in Duitsland (familie) Maar pas op met deze winkel, aanbiedingen zijn kite only (advertentie doet anders vermoeden). Ken deze zaak van de "Boot" in Dusseldorf. Je kunt beter zaken doen met http://www.surf-sport.de/default.htm in Duisburg bij Essen, daar kun je ook zo naar toe rijden. Of http://www.surfpirates.de/ grote zaak in Flensburg die ook verzenden en heel goedkoop zijn. Gr ik heb eens gekeken naar de prijzen en blijken dezelfde zijn als bij ons,er kunnen af en toe mss wel wat kortingen zijn maar dat heb je bij ons ook...
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
..en ik haal mijn spullen bij www.bigboysports.de. Perfecte service!! En dan mag ik volgens een enkeling met B-keus kites varen, ze waren daar wel errug goedkoop en m.i. moet je voor value for money gaan! Die rotzooi is immers al duur zat! Vaar zelf overigens met een Cabrinha BT 7.5 uit 2003 en die doet het perfect hoor.... geveild voor 350 euro kite only gloednieuw op www.ebay.de /sonstiger wassersport/kitesurfen
|
|
|
steveverelst
Gast
|
klopt cabrinha 2003 is echt top,niet op aan te merken
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
Steve, er vraagt iemand raad, geen reklame voor de merken die jij graag wil leveren, er waar je ook reclame voor maakt op deze site zonder te betalen, sluikreclame dus.
En als de safety van Naish en alle anderen zo goed werken, waarom gebruiken velen dan een Wichard?
Ik sprak gisteren nog met een Canadees in Oost-Voorne, een beginnende kiter. Hij was op verlof geweest in Frankrijk. De controle over zijn CO2 verloren en op zijn buik over het strand op weg naar de rotsen, hij activeert zijn Recon en de kite valt uit de lucht zonder kracht. Hij zei letterlijk, de recon veiligheid kon ik gewoon pakken, recht voor mij. Een safety van Naish, North, Takoon, Gaastra, Mystic of wie dan ook juist boven mijn trapeze haak op mijn buik had ik nooit kunnen bereiken. En daar gaat het om, een safety op een plaats waar je makkelijk aan kan. Enkel de Broncho Rodeo en F-one hebben een vergelijkbaar systeem. Verder lijkt het mij erg ver gaan om te beweren dat Cabrina slecht is afgewerkt en totaal niet vliegt, iedereen mag uiteraard zijn voorkeur geven, dat is leuk. Maar iemand die een bewuste keuze lijkt te maken voor een veiligeheidssyteem dat een meerwaarde heeft aan het twijfelen brengen door info te geven die ingegeven is door financiele belangen (ook sponsering valt hieronder) is minder tof. Zeker op een moment waar we de mond vol hebben over veiligheid.
Verder Bram, kiten is leuk, met alle merken die hierboven vermeldt staan zal je plezier beleven, dus maak je daar niet te veel zorgen over. En wat de veiligheidsystemen betreft moet je gewoon een weloverwogen keuze maken.
|
|
|
drifter
|
Cabrinha is gewoon anders. Je hebt met een Cabrinha gewoon meer te vertellen over de power als er vlagen zijn. Dat is bij X4 gewoon minder.
ik kijk net dat filmpje van de denen: king of the crap. Daarin valt een cabrinha 2004 in het water. Die gast gebruikt de recon en de kite is meteen weer in de lucht. Echt super.
Ik zelf heb 2003 blacktips 10 en 17. En je raakt minder snel overpowered. 17 land wel wat zachter dan de 10. Kan aan mij liggen.
|
|
|
steveverelst
Gast
|
wim,dit is nu echt mijn persoonlijke mening ;D ik heb op deze topic trouwens geen sluikreclame gemaakt! dit is gewoon adviseren kijk is naar begin van de topic,ik zeg gewoon zoals het is,hij vraagt waarom en ik vergelijk gewoon met andere merken hier is toch helemaal niets mis mee ???
|
|
|