jeppie
Gast
|
ZWAAR OP TEGEN!!!
|
|
|
jeppie
Gast
|
ZWAAR OP TEGEN!!!
|
|
|
sinasplank
Gast
|
ben ook tegen de sluiting natuurlijk, omdat het ook de idealste spot is om het te leren en dat voor deze groep mensen de hekken te sluiten vind ik echt triest.als deze mensen nu gaan kiten op de maasvakte i.p.v het autostrand verwacht ik nog wel een hoop uurtjes voor de KNRM.
maarzo als gewoonlijk wordt het er toch wel doorheen gedrukt al heb je 400.000.000 stemmen.echt weer een groene rakker met een plaat voor z'n KOP en een verrekijker om zijne nek en geitenwollesokken tot aan zijn kruis opgetrokken die teveel in de oosterijkse bergen hebt rond gewandeld,laat die vogels lekker door vliegen naar een land wat niet vol is.zo als pim zij VOL=VOL DUS OPENHOUDEN DAT STRANDJE
|
|
|
jeppie
Gast
|
NOGMAALS ZWAAR OP TEGEN!
|
|
|
|
Remi
Gast
|
Ik ben tegen de sluiting! Het zou jammer zijn als zo een mooie spot zou sluiten
|
|
|
Arthur
Gast
|
TEGEN ! Klein citaatje van wat is geplaatst : "kijk ik ben voor meer natuur, maar als dat tenkoste gaat van mensenlevens zet ik mijn vraagtekens, want dat gaat er gebeuren als het autostrand dicht gaat." Dit zal een feit zijn ! De vraag is hoelang het gaat duren voordat het gebeurt ... Blijkbaar is het humeur van een vogel belangrijker dan een mensenleven ! Volgende stap van de regering / lokale overheden zal zijn om kitesurfen geheel te verbieden "want ohoh wat is het gevaarlijk !!" Stelletje eikels ! >
|
|
|
|
SKypiraTE
Gast
|
TEGEN...!!!!!!!
|
|
|
Thijs
Gast
|
Het mag niet worden gesloten!!Sluit die fabrieken maar een keer!!
|
|
|
kitesurfendehennies
Gast
|
Ben zwaar tegen anders anders word het elders alleen maar drukkere en gebeuren er alleen maar meer ongelukken >
|
|
|
SOL
Gast
|
Wij van de Kitesurfclub Switzerland www.kitegenossen.ch zijn er ook tegen. Wij waren er all merdere keeren met onze club en koomen ook dit jaar weer. Zou jammer zijn als wij wat nieuws moeten zoeken.... We swiss come to wash money in the flatlands...
|
|
|
GenesiZ
Gast
|
Tegen. Ik wil daar gaan oefenen ja:D
|
|
|
|
Emiel
|
vooruit, ik zal eens origineel zijn ik ben tegen, ook al kom ik dr nooit
|
|
|
Feiko
Gast
|
Geef kiters de ruimte!
|
|
|
Flyby
Gast
|
Ben tegen want hierdoor wordt het elders drukker. Met name met beginners....
Nokken met die ongein
|
|
|
|
Maup
Gast
|
Belachelijk! Dit gaat nergens over. TEGEN.
|
|
|
Weerd
Gast
|
Waarom moet dit dicht? WIllen jullie elders ongelukken veroorzaken. Een van de weinige plekken waar je lekker je gang kan gaan. wat wordt nu het alternatief?
|
|
|
Bert
Gast
|
zeker tegen !! een zeer veilige plaats voor beginners om te leren kiten. Zou zonde en gevaarlijk zijn om dit te sluiten !!! :'(
|
|
|
jan geleijnse
Gast
|
Het autostrand mag uit oogpunt van de veiligheid niet gesloten worden!!
Mensen gaan ergens anders hun kitespullen uittesten en dit zullen plekken zijn waar sneller ongelukken kunnen gebeuren door beperkte ruimte! Het autostrand is 1 van de ruimste en daardoor veiligste plekken in het zuidwesten.
gr. Jan
|
|
|
poire
Gast
|
autostrand is perfect...al helemala voor beginners....en is de enige in nederland...houden dus...
|
|
|
|