Wat doet de NKV tegen de sluiting van het autostrand?

WIM

Geen avatar

Antwoord #25 Mei 14, 2004, 18:19:02
edit2Rapporteer  
Tegen sluiting autostrand, 150 reacties, wat doet het NKV, nog wat reacties, allemaal blablabla.

Die natuurvereniging heeft blijkbaar 20 vaste medwerkers, een mooi hoofdkwartier ( gerestaureerde boerderij) en waarschijnlijk ook veel geld. Het NKV heeft geen geld, geen hoofdkwartier, geen betaalde medewerkers en 150 leden.

Alle kiters zijn tegen de sluiting van het autostrand, maar enkele euro's aan NKV betalen voor belangen behartiging is te veel.  Zielig, dan zijn die milieu jongens wel anders, ze hebben een doel, vogels kijken, en betalen er voor, kijk maar naar de middelen die het Zuid Hollands landschap blijkbaar wel heeft.

Dus wordt lid van het NKV, als je wilt dat er nog wat plaatsen om te kiten overblijven, anders moet je niet lopen zeiken.

~Sjors RE-CO2

Antwoord #26 Mei 14, 2004, 19:06:24
edit2Rapporteer  
Thanks Wim.... je hebt een punt..... helaas

Sjors
NKV
Wilco
Gast
Antwoord #27 Mei 14, 2004, 21:31:01
edit2Rapporteer  
Tegen sluiting autostrand, 150 reacties, wat doet het NKV, nog wat reacties, allemaal blablabla.

Die natuurvereniging heeft blijkbaar 20 vaste medwerkers, een mooi hoofdkwartier ( gerestaureerde boerderij) en waarschijnlijk ook veel geld. Het NKV heeft geen geld, geen hoofdkwartier, geen betaalde medewerkers en 150 leden.

Alle kiters zijn tegen de sluiting van het autostrand, maar enkele euro's aan NKV betalen voor belangen behartiging is te veel.  Zielig, dan zijn die milieu jongens wel anders, ze hebben een doel, vogels kijken, en betalen er voor, kijk maar naar de middelen die het Zuid Hollands landschap blijkbaar wel heeft.

Dus wordt lid van het NKV, als je wilt dat er nog wat plaatsen om te kiten overblijven, anders moet je niet lopen zeiken.

precies wim spot on! Zie de "tegen" topic 145 reacties alleen al daar en het gros van de autoplaya gangers kijkt niet op het forum. En toch maar 160 leden, over HEEELL nederland ?!? ik snap het echt niet, wordt toch gewoon lid als je dit nog niet bent en je nog graag wilt kiten in 2005/06....  :'(
Wilco
Gast
Antwoord #28 Mei 14, 2004, 21:36:20
edit2Rapporteer  
is het geen idee, dat ieder lid hier op het forum het erbij zet. ik heb het er alvast bij gezet.

Dat kan misschien een duwtje in de rug zijn voor degenen die nog geen lid zijn, en dit forum heeft toch een aardige doelgroep. Kunnen we na verloop van tijd zien wie ECHT wat om de sport geeft, en zo denk ik er echt over. Heb je geld voor 1 kite, heb je ook 30€ simpel.
WIM

Geen avatar

Antwoord #29 Mei 14, 2004, 23:10:12
edit2Rapporteer  
Ideetje Wilco, ik doe mee.
xray

Antwoord #30 Mei 14, 2004, 23:48:35
edit2Rapporteer  
ik ben lid
~Dirk~

Antwoord #31 Mei 15, 2004, 16:50:16
edit2Rapporteer  
ik ben ook lid, maar wij zijn het probleem niet, dat zijn die genen die niet de moeite willen nemen om lid te worden waardoor het NKV zich niet kan profileren als een organisatie met een breed draagvlak, hopelijk hebben deze mensen dan wel ergens een aanvullende WA verzekering(want die zit automatisch bij het NKV lidmaatschap) afgesloten want anders zijn ze ronduit asociaal bezig
Wilco
Gast
Antwoord #32 Mei 15, 2004, 19:14:52
edit2Rapporteer  
ik ben ook lid, maar wij zijn het probleem niet, dat zijn die genen die niet de moeite willen nemen om lid te worden waardoor het NKV zich niet kan profileren als een organisatie met een breed draagvlak

exact, dus als al die 156 reagerende mensen nou eerst is gewoon lid zouden worden zou de nkv niet met een schamele 160 man aan leden bestand zitten.. :'(  
Alfons
Gast
Antwoord #33 Mei 15, 2004, 20:15:38
edit2Rapporteer  
If the NKV wants to increase their member count, they should start some marketing activities:

1. Change the admission paper for foreign kite tourists (BE, D)

2. Create a flyer summarizing the benefits of the membership

3. Put the materials behind the windshield wiper on a good sunny crowded windy day (or NSO, PKRA, testival etc...) or ask people for membership when there's no wind.
evy

Antwoord #34 Mei 16, 2004, 10:27:08
edit2Rapporteer  
Hoi Bart,

Ben je zelf al lid van het NKV ? De laatste keer dat ik op een overleg was telde de vereniging slechts 160 leden !!

iedereen die wil kiteboarden en wil dat hun belangen worden behartigd zou eigenlijk lid moeten zijn van het NKV, en tevens is het een ideale oplossing voor een aanvullende WA verzekering, want zoals misschien niet iedereen weet, verzekert je gewone WA verzekering slechts vliegers tot 1,5 m2, je moet er toch niet aan denken dat je kite op iemands hoofd terecht komt en diegene daar blijvende schade aan overhoudt.............. kortom wordt eerst maar eens lid, en dan ga je zelf meehelpen om je spots begaanbaar te houden, want een vereniging die alle 10000 kiters in nederland vertegenwoordigt maakt meer indruk dan een vereniging met 160 leden, en hopelijk kunnen we dan met zn allen alle spots openhouden
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.