Overbodige info - decibellen!

Garmt
Gast
Augustus 06, 2004, 00:02:32
edit2Rapporteer  
Dit is misschien meer iets voor de Kite Lounge... maar mocht iemand nou ooit in dezelfde situatie komen als ik dan is het wel nuttig om het volgende te weten:

Vanavond was ik vrolijk bezig met het plakken van een Airblast 8.4 op mijn balkonnetje (ja, inderdaad, succes - 't paste net). Na een uur gepield te hebben (waar zit dat gaatje nou... grtvr) en ontzettend de tijd vergeten te zijn begon ik om 11 uur met het oppompen van de maintube om te kijken of hij weer goed was.

Welnu, ik heb vanavond van mijn linker-, rechter-, over- en schuinoverbuurman allemaal tegelijkertijd geleerd dat het oppompen van een kite op een soort van binnenplaats (mijn flatcomplex is in een kleine U-vorm) kennelijk ontzettend veel lawaai maakt  Shocked Die mensen sliepen namenlijk al.... en kwamen tegelijkertijd vragen of ik zo asociaal was geworden van mijn hobby dat ik niet doorhad dat de hele buurt wakker werd?

Dus - de volgende keer dat je 's avonds op je balkon (euh) je kite gaat repareren...  deel dan slaapmaskertjes en oordopjes uit ;-)

-DAVE-
Gast
Antwoord #1 Augustus 06, 2004, 00:04:54
edit2Rapporteer  
ECHT??????   DAT is niet Normaal!

het maken van een Kite gaat BOVEN iedere Nachtrust!!!

wat is dat voor een buurt?????
PeeWee

Antwoord #2 Augustus 06, 2004, 07:24:53
edit2Rapporteer  
Met een persluchtaggregaat opgepompt ??? ;D ???
Slingeraap
Gast
Antwoord #3 Augustus 06, 2004, 08:03:28
edit2Rapporteer  
Tering...heet je onderbuuf Marian ofzo??
Varcos
Gast
Antwoord #4 Augustus 06, 2004, 08:20:27
edit2Rapporteer  
moet niet gekker worden op die nieuws en discussie forums!! liet laatst harde scheet onder de lakens..vond mijn vriendin niet okee.. lekker belangrijk allemaal!! 8)
slufterhufters.com

Antwoord #5 Augustus 06, 2004, 08:56:37
edit2Rapporteer  
had laatst wat verkeerd gegeten en ik snel naar de wc, liet de deur open, en wat denk je staat de buurman aan de deur met een masker op, of ik niet ff de deur dicht kon doen en spuiten........
kentyman

Antwoord #6 Augustus 06, 2004, 09:49:35
edit2Rapporteer  
Maar de kite is nu gefixed dus Garmt?! Supah! Nu nog wachten tot 't 6 a 7.. nee wacht... 12 Bft wordt! Hoeveel gaatjes zaten er uiteindelijk in de main tube? Enne, niet meer doen heh, kite op 't helmgras crashen Smiley

Ik was laatst aan het fietsen en toen stond het stoplicht op rood, toen ben ik dus gestopt. Toen werd 't licht groen en toen ben ik weer doorgereden.
Garmt
Gast
Antwoord #7 Augustus 06, 2004, 10:25:56
edit2Rapporteer  
Maar de kite is nu gefixed dus Garmt?! Supah! Nu nog wachten tot 't 6 a 7.. nee wacht... 12 Bft wordt! Hoeveel gaatjes zaten er uiteindelijk in de main tube? Enne, niet meer doen heh, kite op 't helmgras crashen Smiley

Ik was laatst aan het fietsen en toen stond het stoplicht op rood, toen ben ik dus gestopt. Toen werd 't licht groen en toen ben ik weer doorgereden.

Van 't weekend hangen we gewoon Tjarda aan 't ding... en als ze dan na een uur er nog is.. is de kite kennelijk ook nog wel goed!

Ik kon geen gaatjes vinden dus - na een uur k*tten met een emmer water en op alle mogelijke manieren de tube te hebben mishandeld om te kijken of er dan maar in ieder geval een gaatje ONTSTOND heb ik 'em maar weer gewoon opgepompt. Uurtje gewacht of-ie zachter werd... gebeurde wel beetje maar toen was 't buiten ook al 5 graden koeler (en dus euh 24/29e van 't volume dus dan mag-ie ook wat zachter zijn).

Vervolgens reed ik vanochtend naar m'n werk, en toen stopte ik toen ik er was.
ikke
Gast
Antwoord #8 Augustus 06, 2004, 10:31:55
edit2Rapporteer  
Hee Kentyman,

Ben jij bij rood gestopt en bij groen doorgereden? En die buurt maar klagen over een AB die knapt. Pffffff.

Ik vind dat je als fietser bij rood stopt en groen doorrijd helemaal verkeerd bezig bent met je leven.

;D
Moza

Antwoord #9 Augustus 06, 2004, 11:05:51
edit2Rapporteer  

Ik vind dat je als fietser bij rood stopt en groen doorrijd helemaal verkeerd bezig bent met je leven.

;D

Grappig is dat me pas in Rotterdam is opgevallen dat er bepaalde bevolkingsgroepen zijn, die inderdaad stoppen voor groen licht.......heb erover nagedacht en denk dat ze gewoon bang zijn dat ze aan worden gereden door een GROEPSgenoot die van rechts of links komt en snoeihard door rood rijdt!!

lAFFAARDS!!! ;D
Steph

Antwoord #10 Augustus 06, 2004, 11:47:49
edit2Rapporteer  
Simpel...
Als je door rood fietst weet je in ieder geval dat er iets aan kan komen.
Da's veel veiliger!

Enne Garrempie..  volgende keer in mijn buurtje de kite oppompen he
Garmt

Antwoord #11 Augustus 06, 2004, 13:08:25
edit2Rapporteer  
Simpel...
Als je door rood fietst weet je in ieder geval dat er iets aan kan komen.
Da's veel veiliger!

Enne Garrempie..  volgende keer in mijn buurtje de kite oppompen he

Jouw buurtje... als je daar 10 minuten je kite op de stoep laat liggen ben je 'em kwijt! En als je je dan omdraait naar je auto is je radio daar ook nog eens uit!

(niet dat ik in mijn buurt echt recht van spreken heb trouwens - vannacht weer ingebroken in mijn parkeergarage en auto van vriendin opengesloopt).
kentyman

Antwoord #12 Augustus 06, 2004, 15:36:48
edit2Rapporteer  
je moet je auto ook niet op slot doen enzo, gewoon op straat zetten met de deur open. Dan weet je tenminste zeker dat ie wordt gejat.
slufterhufters.com

Antwoord #13 Augustus 06, 2004, 20:21:33
edit2Rapporteer  
dan gaan we daar iedergeval niet wonen.....

kan ook dat jij aan slaapwandelen doet.....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.