Dit is misschien meer iets voor de Kite Lounge... maar mocht iemand nou ooit in dezelfde situatie komen als ik dan is het wel nuttig om het volgende te weten:
Vanavond was ik vrolijk bezig met het plakken van een Airblast 8.4 op mijn balkonnetje (ja, inderdaad, succes - 't paste net). Na een uur gepield te hebben (waar zit dat gaatje nou... grtvr) en ontzettend de tijd vergeten te zijn begon ik om 11 uur met het oppompen van de maintube om te kijken of hij weer goed was.
Welnu, ik heb vanavond van mijn linker-, rechter-, over- en schuinoverbuurman allemaal tegelijkertijd geleerd dat het oppompen van een kite op een soort van binnenplaats (mijn flatcomplex is in een kleine U-vorm) kennelijk ontzettend veel lawaai maakt
Die mensen sliepen namenlijk al.... en kwamen tegelijkertijd vragen of ik zo asociaal was geworden van mijn hobby dat ik niet doorhad dat de hele buurt wakker werd?
Dus - de volgende keer dat je 's avonds op je balkon (euh) je kite gaat repareren... deel dan slaapmaskertjes en oordopjes uit ;-)