Moza
|
> > .....helemaal niks, wat een klooote zooi >
|
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Mijn laatste kitesessie was afgelopen dinsdag in Hurghada, vanaf 07:00 t/m 11:00, was leuk, maar ik begin nu ook erg zenuwachtig te worden...
|
|
|
KiteDemon
|
Het was helemaal vagina > > Wel nat geworden van...het zweet! Ik had een een overdosis neopreen om mij heen maar de temp. was als in de lente....
|
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Vertel eens Fer, wie was er nog meer? ;D ;D ;D Het was helemaal vagina > > Wel nat geworden van...het zweet! Ik had een een overdosis neopreen om mij heen maar de temp. was als in de lente....
|
|
|
Naish........what else???
|
Ja wie was/waren er nog meer ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
KiteDemon
|
Arno, Rutger, Erik, Alex, Menno en nog een stuk of 5. Later zelfs nog een paar fanaten toen we al weer vertrokken.
|
|
|
|
|
fuck gravity
|
heey rutger jij was zondag (vandaag) toch op de slufter als het goed is je was met je cam bezig ik zou je ff toevoegen op msn kan alleen je mail niet vinden anders weet arno wel wie ik bedoel groetjes stephan
|
|
|
Jeks one
|
en ik luister niet meer naar Xfer.....
|
|
|
Airforce1
Gast
|
Gelukkig stond er nergens vermeld WELKE zondag ;D, want voorlopig :'(
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Ja, een zondag word je wakker en dan waait het... Gelukkig stond er nergens vermeld WELKE zondag ;D, want voorlopig :'(
|
|
|
KiteDemon
|
....hmmmm...beter een keer voor janlul rijden dan dat je een dagje mist en achteraf te horen krijgt dat ze lekker hebben kunnen varen.....
|
|
|
La Flauwurhman
|
;D Die zondag daarvoor was het heerlijk! :-*
|
|
|
|
Alex.....
Gast
|
maar het was best nog gezellig hoor op de slufter, zelfs ik was er! dan is het altijd feest!!!!
|
|
|
FLOF
|
A.S.!! ;D
|
|
|
slufterhufters.com
|
en toch nog gevaren, die zondag, naar de zandbank en lekkere strepen getrokken, uurtje maar maar kwam meer omdat we veel te laat het water op gingen, wind was eigenlijk goed in de ochtend uren, en daarna uit de duinen gesprongen..
|
|
|
KiteDemon
|
Het gaat weer een windloos weekend worden zo te zien......of.......misschien zondag toch nog....???? Arrrgg...wishful thinking.... >
|
|
|
Steph
|
Ja dit gaat weer nergens over. Is het koud, mistig, nederland. Ik wil best 2-3 uur in de auto zitten om een uurtje te kiten, staat er alweer GEEN WIND!
This sucks donkeyballs!
|
|
|
KiteDemon
|
Morgen 12/13 knopen....alleen weer oost.
|
|
|
Rutger II
|
Oost sucks met 12/13 knopen
|
|
|