slufterhufters.com
|
-Daphne: dus vertel eens hoe gaat zo n wedstrijd nou, waar letten ze op.... -Rubs: nah, tja.. tis dat je zo hard mogelijk moet boeken met je doek, zo wreed mogelijk beulen, dikke kiteloops, liefst met handelpass, er een KGB uitpompen ook met bruute loop erbij offcorse... -Daphne: klinkt abakadabra voor mij, russische termen haal je erbij, heeft dat ook met kiten te maken... -Rubs: jep, tis geen mietjes sport, het kan er hard aan toegaan, te vet beulen aan je stok one handed... -Daphne: tjonge jonge Ruben klink gaaf, ik wordt er helemaal opgewonden van... -Rubs: ja en dat is niet alles, wat denk je om 15m hoog te jumpen met je doek onehanded 720, terwijl je kite een downloop gaat maken om intoblind met een survespass te bekomen.. -Daphne: pfffff Rubs, ik mag toch Rubs zeggen he, hihiihihi, hijg, Rubs gerse gast... -Rubs: Daphne jij mag alles zeggen tegen me, bedoel we kennen mekaar nu al een tijdje, half uurtje toch.... -Daphne: hihihihih.... hihihi, ja kanjer van me, maar dat beulen hoe gaat dat nou, bedoel klinkt heet hoor.. beulen... zweet je daar ook bij... -Rubs: te bruut is beulen, en ja zweten doe ik, maar zie je niet door het water he, tis meer mn adrenaline spiegel die zeer hoog is als ik hem boekt... -Daphne: ooh jaaaa.. ben je dan ook opgewonden als je kite, vindt je het spannend zo gek en gaaf te doen op het water... -Rubs: jep, te sick, vet bruut boeken, zo sick mogelijk doen, dat doet wel wat met me jah... -Daphne: slik, hijg... mmmm, zeg ik wordt er ook helemaal opgewonden van.. Rubs, hihihihi... slik..
Daphne zit ondertussen met haar voeten onder de tafel te zoeken naar Rubs kruis..en heeft contact gemaakt jeaaaah.. heet kijkend met waterige oogjes kijkt Daphne Rubs aan, ze vraagt met haar ogen.... Rubs die het ineens doorheeft wat er gaande is springt op en schreeuwt... "HE OPZOUTEN, IK BEN JE BITCH NIET...".
;D
|