Wilco
Gast
|
Besteld! goed initiatief
|
|
|
Hooked Cabarete
|
We zitten nu op een totaal van 95!! Ik heb even contact gehad met Stance en ze hebben er alvast 60 opgestuurd met een korting van € 1,- per stuk. Toch weer even 60€ erbij. De volgende bestelling zal ik plaatsen na Zondag omdat dan de actie afgelopen is. Van de week kan ik dus de eerste magazines gaan versturen.
|
|
|
Hooked Cabarete
|
We hebben op dit moment in totaal 108 bestellingen binnen.
We zitten dus ook op een bedrag van over de €700.- @#$ @#$ Naar verwachting zal het bedrag hoger uitvallen, maar eerst maar even kijken hoeveel er nog besteld en wat de extra giften zijn. Ook zullen we op de rest van de Mag/DvD's nog wel de extra korting krijgen van een Euro, maar deze is nog niet toegezegd.
Ik zal ook het overschrijvingsbewijs naar 555 wel even posten zodat iedereen kan zien dat het daadwerkelijk naar 555 gaat. Dit zal in de loop van volgende week overgemaakt worden.
|
|
|
|
Rich
|
Goed plan, dus ook besteld!!
|
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
De stickers worden nu gemaakt en zijn dus (bijna) klaar voor vezending. Gaaf!!
|
|
|
Joost
|
Heb hem besteld voor Azie maar ook wel een klein beetje voor die mooie GROTE kitehigh sitcker ghehe
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Gaaf man! Tof om te lezen.
|
|
|
Joost
|
ja maar ehh wil natuurlijk wel onder mijn nieuwe nou ja nieuw mijn tweede hands jamie pro van north5 een mooie kitehigh sticker die duidelijk te zien is!! YEAH
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Naar schatting (ik ben een beetje de tel kwijt) hebben we iets van 135 bestellingen. Er zitten een aantal dubbele tussen die ik nog na moet bellen.
Boven verwachting!!
De eerste zending komt donderdag of vrijdag hier aan. Ik zal ze asap versturen. Ik krijg er eerst 60 binnen , degene die dus het eerst besteld heeft krijgt ze ook het eerste thuisgestuurd.
Er kan nog tot en met Zondag besteld worden.
|
|
|
Jappy
|
De bestelling is gedaan en het geld (+ extra) is overgemaakt. Dus...kom maar op.
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Superactie gasten! @#$
De -> 200 super KiteHigh stickers zijn opgehaald, dankzij de snelle acties van Rutger! .^
Ik ga zorgen dat ze snel bij Hooked komen.
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Shit wat zijn we sterk bezig met elkaar. .^ We moeten er maar gelijk wat bij laten maken he Ar. Het gaat als een speer zo. ???
|
|
|
Airforce1
Gast
|
Kun je die stickers ook los kopen, wil er nog wel een paar @#$
|
|
|
|
alexx
Gast
|
Besteld. Ik heb alleen misschien wel per ongeluk twee keer besteld. Alex van der Linden
|
|
|
|
Hooked Cabarete
|
@ Stephan.
Heb je ze via kitehigh of via Hanglos besteld? weet ik even waar ik moet zoeken.
|
|
|
antonius
Gast
|
gaan er alleen bij de kitehigh bestellingen stickers bij krijgen we ook stickers van kitehigh bij de hanglos orders?
|
|
|
Joris
|
gaan er alleen bij de kitehigh bestellingen stickers bij krijgen we ook stickers van kitehigh bij de hanglos orders?
goeie vraag!!
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Alleen bij de Kitehigh orders zal een kitehigh sticker gegeven worden. Ik spreek nu even voor Arjan maar ik denk als je een sticker wilt dit geen probleem zal zijn. Stuur even een mailtje en ik doe er een bij voor je.
Ik zal dit weekend even checken wie allemaal het geld heeft overgemaakt. De eerste 60 magazines gaan dit weekend nog de deur uit.
|
|
|
antonius
Gast
|
Oh ja heb het hier besteld dus dat gaat wel goedkomen zo
|
|
|
Carl
Gast
|
Goeie actie dit!!! Meteen besteld, nu maar hopen dat ik nog op tijd ben! Geld is overgemaakt via Rabo Telebankieren, rond 5 uur.. Is dit nog op tijd?
|
|
|