Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
? Kan ik je van dienst zijn met een plastic zakje :-*
Maar in basis heb je wel gelijk....
|
|
|
Rutger II
|
idee, misschein een pagina maken met beginkites en boards in verhouding met je gewicht en de windkracht die je ervoor nodig hebt?????
|
|
|
slufterhufters.com
|
vragen ze nog welke ze moeten nemen, dus dat zal niet opschieten. is idd een beetje ierie, maar de meeste zijn ook nieuw op onze site, dus eeb beetje helpen kan geen kwaad. maar zo is er idd weinig nieuws meer.
|
|
|
Jasper
|
ER moet een "BEGINNERSTIP" worden geschreven.
|
|
|
Emiel
|
kheb een tabeletje maar hoe krijg k die hier?
|
|
|
Bjorn s
Gast
|
Als ik kan helpen doe ik dat graag, en als ik er ff geen zin in heb lees ik er over heen. Dat iemand na dat er 1 dag niet gereageerd is gelijk begint te klagen vind ik ook triest......ik heb dit ook een aantal x gezien
|
|
|
slufterhufters.com
|
helpt weinig, staat ook een mooi verhaaltje over 2e hands kites en dan nog vragen ze hoe en wat....
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Hoi mannen, Wanneer er iemand al een opzetje heeft kunnen we dit gebruiken om, indien nodig, feedback op te geven en verder beter te maken. Het zal wellicht iets helpen en de site completer maken. Mail jullie ideeën even naar info@kitehigh.nl. Ik zal er dan een samenvattend document van maken waarover we nog kunnen discussieren. Hoi, Arjan
|
|
|
~Dirk~
|
Waar maak je je druk om, je hoeft ze niet te lezen of te antwoorden
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Weet je wat pas irritant is? Als je op het weekend bent aangewezen om te varen en het al weken ruk is.....wat is er dan mis om de tijd te doden beginners op weg te helpen?
|
|
|
loki
Gast
|
wake kiter
het gaat niet om beginers helpen het gaat er om dat beginner gelijk iets posten zonder eerst de andere topics te lezen of de site goed bekijken
en dan nog het lef hebben om boos te worden dat er geen repley's komen
ik ben zelf ook nog een beginer en weet ook van gekigheid niet welke kite en maat ik moet kopen ik kijk veel in andere topics en trek daar mijn conclusies uit
|
|
|
~Dirk~
|
wake kiter
het gaat niet om beginers helpen het gaat er om dat beginner gelijk iets posten zonder eerst de andere topics te lezen of de site goed bekijken
ik ben zelf ook nog een beginer en weet ook van gekigheid niet welke kite en maat ik moet kopen ik kijk veel in andere topics en trek daar mijn conclusies uit
Dan doe jij het goed maar waarom zou je je irriteren aanmensen die dat niet doen, dat is ongeveer het zelfde als je irriteren aan dat het gras groen is
|
|
|
loki
Gast
|
wake kiter
Dan doe jij het goed maar waarom zou je je irriteren aanmensen die dat niet doen, dat is ongeveer het zelfde als je irriteren aan dat het gras groen is ik irriteer me het meest aan die mensen die boos worden als er na 1 dag nog geen reply is je koop toch ook niet de eerste beste kite die je koopt of wel als je een kite of andere duur iets koopt kijk je eerst rustig rond voor je iets koopt in de tussentijd kan je toch ook in de ronte kijke wat er is en als er dan op de 2de dag een reply komt weet je precies waar je wezen moet
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
wil iedereen die een nieuwe kite wil kopen en zich afvraagt wat voor kite hij/zij moet kopen misschien eerst even in de geschiedenis kijken, het is een beetje irritant dat in het nieuws&discussie forum ong 75% van de topics bestaat uit beginners die vragen wat voor kites ze moeten kopen terwijl ze meestal al weten wat ze willen, een aero2 12m2 en dat alleen maar bevestigd willen hebben. ik heb niks tegen beginners, ik ben zelf ook niet zo goed maar kan er niet een apart forum deel gemaakt worden waar je dat soort vragen kan stellen. ik vind het al helemaal stom dat sommige meteen boos worden als er na een dag nog geen reply is. misschien is dit gezeik van mij en is niemand dit met mij eens maar ik vind et een beetje irritant, er staat namelijk bijna geen nieuws meer hier
helaas voor jou was ik niet van plan om voor de aero 12 m2 te gaan, maar voor een PL. alleen twijfel ik nog tussen een guerilla en een bomba
|
|
|
|
Idd hoef je niet gelijk te posten want er is al zoveel over geschreven en allemaal hetzelfde. Als je op alle forums de zoekterm "beginner" erop los laat kom je oneindig veel informatie tegen. Suc6, Ook een beginner
|
|
|
Emiel
|
zit nu te denken, als je een smilie maakt die voor het topic komt te staan als het beginner topic is, rondje met een B ofzo
|
|
|
Frederik Veenstra
Gast
|
Mischien moeten mensen met dat soort vragen een keer bij een surf shop langs, inplaats van ons ermee lastig te vallen
|
|
|
Wilco
Gast
|
Mischien moeten mensen met dat soort vragen een keer bij een surf shop langs, inplaats van ons ermee lastig te vallen
ik denk dat dat weer een wat te hypocriete houding is van de "gevorderde" kiters van nu. De meesten van ons hebben heel veel info van fora gehaald toen we zelf begonnen. Tuurlijk kunnen ze beter ff in ouwe topics zoeken, maar om ze maar gelijk door te sturen naar een surf shop waar ze 9 van de 10 keer slechter advies krijgen als hier is niet helemaal fair.
|
|
|