(HJ) MINI-ME
|
Was waarschijnlijk een Duitser met een 5e lijn bevestigd aan zijn Waroo Die gast vaart bijna altijd met z'n 15m2
|
|
|
Geronimo79
|
ehh... was zondag niet die dag dat ik met m'n 13m yarga volledig gedepowerd (105kg) et nog maar net kon houden??? ok waroo heb wat depower maar toch....
(moet trouwens wel zeggen, laatst workum, iedereen aan het varen met 9tjes en 10tjes.. en max 11 bows... toch een gast met een 16 waroo... en nog houden ook nog.. leek zelfs prima te doen... dus hebben wel vrijveel depower)
trouwens waroo 07 kan 5e lijn gebruikt worden hoorde ik ergens zeggen.. meende PAPA..
maaruh rudolf alles verder heel bij jullie? Erg vervelend.. kan me er iets bij voorstellen als verkwend skier en snowboarder..
|
|
|
Morres
|
ben nog nooit geraakt door een kite, dat moet idd hard aankomen :S
|
|
|
rikdekker
|
ik kreeg zondag op mirns ook een kite langs me heen met een rotgang! was een vriendelijke oosterbuur, schrok me heeeelemaal de tyfus! waarschijnlijk kennen ze ook het woord sorry niet, of t is zo'n gek woord in het duits dat ik het niet verstaan heb
|
|
|
Rudolf
|
FYI, ik ben niet geraakt door een kite, maar door die schwanz zelf.
|
|
|
globe
|
Het Duitse woord voor SORRY bestaat niet.
Wel het Duitse woord voor; Excuses aanvaard. Dat is namelijk ARSCHLOG.
|
|
|
Ruben..
|
entschuldigung
|
|
|
Stanley
|
Het Duitse woord voor SORRY bestaat niet.
Wel het Duitse woord voor; Excuses aanvaard. Dat is namelijk ARSCHLOG.
Is dat zo ietsals WEBLOG
|
|
|
globe
|
ja,
maar dan de achterkant van een WEBLOG.
|
|
|
Snowman
|
FYI, ik ben niet geraakt door een kite, maar door die schwanz zelf. Hmm hoe voelt dat zo'n Duits Gelogde Schwanz ??
|
|
|
FunkyoneNL
|
ik zag zondag op de brouwersdam zondag een gloed nieuwe ss turbo diesel met 2 belgen achter aan rennend ik kon hem bij de L.E pakken dus ik vraag aan die belg hoe het kwam ze gingen wisselen hadden die kite gehuurd en was nog nieuw 20 minuten later gingen ze ff weg kite neergepleurd niks erop geen zand en board..... 2 minuten later lag die kite 200 meter verder in een plasje..... sukkels
|
|
|
|
michiel v geel
|
tja td2 ligd de le echt hoog ik gooi dr ook altijd meer zand op als normaal
|
|
|
Bartek
Geen avatar
|
De prutser met de waroo dat was ik. Ik heb inmiddels mij excuus al 10x aangeboden maar helaas is dat niet goed overgekomen. Jammer dat sommige mensen niet kunnen vergeven. Nog een kleine nuance van mijn kant: mijn waroo was 12m2 en geen 15m2. Hij was ook goed te houden alleen de oplaat plek was inderdaad niet handig, ik heb het direct toegegeven. Je wordt zo nu en dan overmoedig en makkelijk, gelukkig heb ik hiervan weer wat geleerd.
Entshuldigung of iets dergelijks dus noch eimal,
De Duitser.
|
|
|
Rudolf
|
Het is je vergeven hoor. Ben blij dat ik er niets aan over heb gehouden. De bedoeling van mijn post was om er een les uit te trekken, en dat hebben we allemaal gedaan! Was alleen fijn als je even iets had geroepen toen je eraan kwam denderen
|
|
|
Idefixe
|
Ik kwam op het water ook nog een "fijne gele waroo" tegen. Ongeacht zijn / mijn koers werd er iedere keer geprobeerd om mij bovenwinds te passeren. Opzich had ik zoiets van: Ach je gaat je gang maar. Het werd echter wel echt vervelend door het feit dat de ( bovenwinds )passerende kiter z'n kite gewoon laag over het water stuurde........... (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|