service bij lonasport

big_ben_lair

September 13, 2007, 23:21:33
edit2Rapporteer  
Hallo,

2 week geleden is een rits kappot gegaan van mijn raven 2 10 meter. de kite heb ik in mei telefonisch gekocht bij http://www.lonasport.de creditcard nummer door gegeven en klaar (tong_kitesmiley). ik heb ze dus de volgende dag gebeld en ze hebben er direct werk van gemaakt. de zelfde dag kreeg ik een mailtje van UPS met een vrachtbon die ik op de kite moest plakken. ff bellen en de volgende dag werd ie bij mij thuis opgehaald. hij is direct naar de importeur in duitsland verscheept en daar word ie nu voor garantie gerepareerd. midden volgende week word ie weer terrug verwacht op de deurmat (grinnik_kitesmiley)

das dus (ook) top service lijkt mij!
Idefixe

Antwoord #1 September 13, 2007, 23:36:36
edit2Rapporteer  
Da's inderdaad niet misselijk!
beires

Geen avatar

Antwoord #2 September 13, 2007, 23:44:40
edit2Rapporteer  
ik geef daar toch graag wat reactie op.
koop een rebel08 9m op windsurf.de, betaling via overschrijving, goed na 2 weken bel ik, maken ze mij vanalles wijs dat er een probleem was bij de verzending enz.. gewoon vergeten op te sturen dus... nadien wel de kite toegestuurd gekregen.. hoop dus bij garantiegeval geen dergelijk scenario meer te krijgen.....

Idefixe

Antwoord #3 September 13, 2007, 23:54:51
edit2Rapporteer  
ik geef daar toch graag wat reactie op.
koop een rebel08 9m op windsurf.de, betaling via overschrijving, goed na 2 weken bel ik, maken ze mij vanalles wijs dat er een probleem was bij de verzending enz.. gewoon vergeten op te sturen dus... nadien wel de kite toegestuurd gekregen.. hoop dus bij garantiegeval geen dergelijk scenario meer te krijgen.....
Da's dus een verhaal over het leveren van windsurf.de en topic gaat over gaat over garantie van lonasport.de toch?????
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #4 September 14, 2007, 02:35:54
edit2Rapporteer  
weer 'n rits....ik heb het ook gehad en nog 5 meer die ik ken...waarschijnlijk zijn er dus honderden ritsen gesneuvelt het afgelopen jaar!!!
toch 'n btje 'n naish probleem dus!!!!
wel goeie garantie!
Morres

Antwoord #5 September 14, 2007, 23:50:02
edit2Rapporteer  
Welke gek zet er dan ook ritsen in een kite, das hetzelfde als stokken in een kite, slecht idee....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.