b.v.o
|
jep weet je toch!!! lekker knallen zondag ff kijken wegens vervoer
|
|
|
gaastra kiter
|
Thomas zeker knallen zaterdag en zondag wie het snelst is. Ik win allebei een 12? gr michael van het veld.
|
|
|
b.v.o
|
Het weer ziet er slecht uit zaterdag 3 zondag 2. maarja het kan nog veranderen.
|
|
|
Airjan
|
Laten we het hopen, was ook van plan te komen dus een beetje wind zou niet weg zijn.
|
|
|
b.v.o
|
de wind ziet er al wat beter uit 3 tot nu toe
|
|
|
gaastra kiter
|
airjan wat voor kite heb je en de grootte plus kleuren dan kunnen we je opzoeken.
|
|
|
Passie
|
is dat te doen daar op horst ?
|
|
|
Airjan
|
Ik heb een blauw/gele Naish Boxer 12m en als het goed is krijg ik morgen de 16m daarvan binnen. Is wel herkenbaar dacht ik, tevens een custom boardje in het geel. airjan wat voor kite heb je en de grootte plus kleuren dan kunnen we je opzoeken.
|
|
|
gaastra kiter
|
ok bedankt en voor de zekerheid ik heb een gaastra force 12m blauwe tubs en de rest rood met blauw. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
gaastra kiter
|
En mensen zaterdag en zondag windkracht 3 kite maar weer. Hoop je dan te zien.
|
|
|
b.v.o
|
heey mike vergeet je niet de kleur wit. tubes blauw struts blauw en zeil wit met rood.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
in de krant stond zaterdag en zondag windkracht 4-6
BETERRR!!!!
wel kans op een bui maar dat boeit me niet en omweer das wel klote maar dat is maar afwachten.
maar heb liever de zon het water me kitespullen en windt
|
|
|
b.v.o
|
haha ja cker
|
|
|
mathieu3
Gast
|
oNweer en winD... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Zaterdag en zondag kiten in griekenland!
|
|
|
R.
Gast
|
Zaterdag ziet het er wel zeer leuk uit. Ik kom ook.
|
|
|
b.v.o
|
gezellig. pascal is wel te doen op horst als de wind een beetje mee zit. ze zeggen zaterdag en zondag bft 4
|
|
|
R.
Gast
|
Trouwens, na 4 weken weggeweest te zijn. Is het momenteel tijd voor een shorty? Of zijn er altijd nog mensen die het in hun lange pakken doen? Of zijn er ook gekken in hun zwembroek bezig?
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
hmm. aan zee wordt het van het weekend 17 graden binnenland 20. Ik weet niet wat voor een bikkel jij bent, maar ik houd lekker mijn steamer aan.
|
|
|
Passie
|
ha leander
|
|
|
Passie
|
ik ga gewoon lekker in me kitepants .....neej geintje ... Gewoon lekker pakkie aan
|
|
|
Passie
|
gezellig. pascal is wel te doen op horst als de wind een beetje mee zit. ze zeggen zaterdag en zondag bft 4 Ik zal wel een keer langs komen binnekort.. eventjes monkey promoten
|
|
|
gaastra kiter
|
ok kom zaterdag of zondag mensen ik heb een gaastra force 12m blauwe tube met rood en witte kleuren zie je dan zoek me op.
|
|
|
b.v.o
|
pak maar een beetje warm pak
|
|
|