Kite maatje N-H

Mike_Purmerend
Gast
Augustus 04, 2005, 22:47:24
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ben net begonnen met kiten en moet nog veel oefenen. Is er iemand in N-H die ook net is begonnen met kiten of zijn er andere kiters met wie ik zo nu en dan mee kan. Ijmuiden is voor mij denk om te oefenen en voor de veiligheid de beste plaats. Wie gaat hier ook geregeld heen? Groeten, Mike (m.taat@chello.nl)
dimitri
Gast
Antwoord #1 Augustus 04, 2005, 22:52:32
edit2Rapporteer  
is een contact advertetie niks voor jou
man zoekt man?????

Arctic_Monkey

Antwoord #2 Augustus 05, 2005, 16:08:28
edit2Rapporteer  
laat ik nou ook net met kiten beginnen, en ook vlakbij ijmuiden en uit wijk aan zee wonen (heemskerk) maar moet eerst ff kitespullen kopen haha
maui
Gast
Antwoord #3 Augustus 05, 2005, 20:33:57
edit2Rapporteer  
Ben net begonnen en woon in castricum,wil graag mee naar ijmuiden om te oefenen.Mijn werd aangeraden om wel de eerste paar keer naar schellinckhout te gaan.Volgende week ga ik naar egmond,mag je ook mee als je wilt.geef even een gil spreken we wat af.groetjes
Arctic_Monkey

Antwoord #4 Augustus 05, 2005, 21:36:45
edit2Rapporteer  
ik weet nie hoe oud jij bent maar hoe doe je dat met je spullen als je alleen de fiets heb??

Noortje

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #5 Augustus 05, 2005, 23:44:00
edit2Rapporteer  
Als je aan zee wil kiten in Noord-Holland en je begint net kun je het beste naar IJmuiden gaan. Bergen en Egmond aan zee hebben naar mijn idee erg veel last van stoming en met oefenen is dat heel vervelend. Het allerlekkerste is natuurlijk schellinkhout omdat je daar overal kan staan.
(Mijn mening)
Mike_Purmerend
Gast
Antwoord #6 Augustus 06, 2005, 03:07:56
edit2Rapporteer  
Hey Maui,

Wanneer volgende week naar Egmond? Ik wil wel mee. Mail me ff anders op m.taat@chello.nl
Mike_Purmerend
Gast
Antwoord #7 Augustus 06, 2005, 03:11:29
edit2Rapporteer  
Hee Noortje. Bedankt voor je tip. IJmuiden is mij tot nu toe goed bevallen om te oefenen. Veel ruimte en niet zo druk. Schellinkhout hoor ik niet zo goede berichten over ivm. diverse obstakels. Ik ben er niet geweest nog dus weet niet wat er waar van is. Maar allicht is de tip een goeie om er eens heen te gaan en het eens te proberen. Dat je overal kan staan is zeker wel relaxed. Bedankt in ieder geval. Groetjes, Mike
Mike_Purmerend
Gast
Antwoord #8 Augustus 06, 2005, 03:14:28
edit2Rapporteer  
Hahahha Coen. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik heb gewoon een auto en mijn eigen kite en zo. Tja hoe doe je dat op je fiets? Geen idee, ik heb geen fiets dus nooit geprobeerd.
Maar ik hoor wel als je je eigen spullen hebt.
Groeten, Mike
Arctic_Monkey

Antwoord #9 Augustus 06, 2005, 11:02:47
edit2Rapporteer  
ik ben 15 duz ik moet ook nog een surfkarretje denk ik kopen :S maja eerst ff mn eerste les en dan mn ouders Wink overtuigen en dan kiten ! (hangloose_kitesmiley)
Mike_Purmerend
Gast
Antwoord #10 Augustus 06, 2005, 14:25:13
edit2Rapporteer  
Succes Coen!!! Enneh, die les moet je zeker nemen. Ik ben van mening dat het te onveilig is om zelf meteen aan de slag te gaan. Groeten, Mike
coen1989
Gast
Antwoord #11 Augustus 06, 2005, 15:02:39
edit2Rapporteer  
och ja hb tog nog geen spullen (shame_kitesmiley) schater
maui
Gast
Antwoord #12 Augustus 07, 2005, 11:53:23
edit2Rapporteer  
mike,ik heb ook de tip gekregen om eerst in ijmuiden te oefenen,ben er nog niet geweest.Afgelopen week heb ik helemaal niet gekite en zou deze week wel weer willen beginnen,dus wanneer ijmuiden?Weet iemand wat deze week de betere dagen worden om te kiten.Kom er met al die regen niet meer uit.ThankxOh ja coen laat maar weten wanneer je spullen en les hebt,woon in Castricum kan je zo oppikken.
Dikkiedik

Antwoord #13 Augustus 07, 2005, 12:44:48
edit2Rapporteer  
Je kan als beginner beter eerst lekker naar het ijsselmeer gaan, edam, muiderberg, schellinkhout, enkhuizen, andijk .. je woont in purmerend aardig centraal
Mike_Purmerend
Gast
Antwoord #14 Augustus 08, 2005, 02:01:49
edit2Rapporteer  
Hey Dikkiedik,

Bedankt voor de tip. Inderdaad is Purmerend centraal. Alleen het IJsselmeer is weinig ruimte in de buurt om mijn kite de lucht in te laten. (obstakels). Schellinkhout hoor ik veel over. Ik ga er toch maar eens ff checke. Thanks. Groeten, Mike
Mike_Purmerend
Gast
Antwoord #15 Augustus 08, 2005, 02:04:26
edit2Rapporteer  
Hey Maui,

Ik wil dinsdag naar IJmuiden. Die regen is inderdaad irritant en je hebt nu ook wel heel erg varrierende wind. Dat is nadeel. Maar dinsdag wil ik zowieso naar IJmuiden gaan. Daar maar m'n kite oppompen, omkleden en maar zien wat de wind doet. Een beetje regen is niet erg als er maar niet zo veel windstoten zijn lijkt mij. Kan jij dinsdag?
Groeten, Mike
maui
Gast
Antwoord #16 Augustus 08, 2005, 18:32:04
edit2Rapporteer  
Sorry,dinsdag lukt niet,maar woensdag,donderdag en zaterdag wel.Kan jij een van deze dagen?groetjes
Arctic_Monkey

Antwoord #17 Augustus 08, 2005, 20:15:44
edit2Rapporteer  
oh ja coen laat maar weten wanneer je spullen en les hebt,woon in Castricum kan je zo oppikken.
hej ja zal ik doen mr op t fietsie kan ook hr Wink (als ik ergens een surfkar vandaan kan halen) ben zeer  sportief maar alvast bedankt
 ThumpsUp
Mike_Purmerend
Gast
Antwoord #18 Augustus 08, 2005, 20:19:31
edit2Rapporteer  
Hey Maui,

Jammer dat je morgen niet kan. Er gaan er al wel een paar mee naar IJmuiden. Ik kan donderdag misschien wel. Laat ik je woensdag nog wel ff weten. Ik kom dan uit mijn nachtdienst vandaan, dus of ik ga wat later of ik ga op tijd weer naar huis. Ligt eraan wat de wind doet. Groeten terug
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.