bignelis

|
Als het wakeboard niet te klein is.....de eerste aanbieding!
|
|
|
coen1989
Gast
|
tja ik ben 1.90 en 70 kilo duz idd moet t nie te klein zijn verder goed voor mij?
|
|
|
Passie

|
ik zou toch echt eerste optie doen... Slingshot is zowiezo al top merk... En als er niks aan is gebeurd... reparaties ofzo.. en hij er nog top uit ziet dan zou ik hem nemen.. Ik ben zelf ook 14 en zit ook krap met m'n geld  ... Dus ... Dan zou ik de eerste nemen.. MAar hoe groot is het kite/wake boardje ?... Als 't nou zo'n ding is van 120.. zou ik er niet mee gaan beginnen
|
|
|
Arctic_Monkey

|
nee idd dan kan ik nie wegkomen moek denk ff over bellen mr wat is een redelijk bod? voor beide sets?
|
|
|
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
|
11 m 2003 kite? Kaal circa 250 euro, de bar met lijnen circa 85 euro. Pomp koop je nieuw bij Kruidvat voor 4 euro... Trapeze 2e hands zo'n 65 euro en het omgebouwde wakeboard 100-150 euro. Dus tussen de 500 en 550 voor je eerste optie. Bouwjaar van de flow? Is volgens mij een nieuwer bouwjaar zeg 2004 dus circa 400 euro compleet. Board is wat groot maar prima om mee te starten en moet toch 100-150 euro kunnen doen. Dus 2e optie ook tussen 500 en 550 euro. Kijk anders ook op www.ebay.de. Ik had laatst een 14 meter cabrinha Black tip 2e hands voor 185 euro only...
|
|
|
xray

|
Ben persoonlijk van mening dat een wakeboard niet handig is om mee te beginnen. Zijn over het algemeen veel te krom die boards en dat vaart heel lastig voor een beginnende kiter. Een kiteboard geeft veel meer grip.
|
|
|
Arctic_Monkey

|
11 m 2003 kite? Kaal circa 250 euro, de bar met lijnen circa 85 euro. Pomp koop je nieuw bij Kruidvat voor 4 euro... Trapeze 2e hands zo'n 65 euro en het omgebouwde wakeboard 100-150 euro. Dus tussen de 500 en 550 voor je eerste optie. Bouwjaar van de flow? Is volgens mij een nieuwer bouwjaar zeg 2004 dus circa 400 euro compleet. Board is wat groot maar prima om mee te starten en moet toch 100-150 euro kunnen doen. Dus 2e optie ook tussen 500 en 550 euro. Kijk anders ook op www.ebay.de. Ik had laatst een 14 meter cabrinha Black tip 2e hands voor 185 euro only... tja maar ik heb mr een budget van -+ 400,- duz ik moet t aan t begin doen met het wat mindere
|
|
|
Arctic_Monkey

|
Cabrina 9.4 black tip + bar Brunotti board 5.3" Airrush 7.4 (nette reparatie aan linker vin) grote pomp, harnas, ligt zwemvest. pak Neil Pryde maat 50 + lange set lange mouwen voor onder het pak board bags voor bijde boards en kite
600,- en geboden 350,-
is dit iets??
|
|
|
pvdtoorn

|
Hoi
een vriend van mij verkoopt z'n beginnersset. een north dragon 135 met wat krassen en een wipika beginnersvlieger van 12 meter. De naam van de vlieger is me even ontschoten maar hij komt uit 2002. Volgens mij wil hij in jou prijsklasse verkopen. Laat t weten als je interesse hebt.
groet,
Pepijn
|
|
|
Arctic_Monkey

|
ik wagt eerst ff mn eerste les af mr t lijkt me wel wat
is dat ook goed met mijn gewicht en lengte? 70 kilo en 1.90m? en is zo'n gebruikte eigenlijk veileg enzo, ik weet er nix van duz ik moet t vragen
|
|
|
Marcel~

|
2002? Zal een Hydro 9 kunnen zijn. Dragon 135 is prima. Klinkt interessant Coen...
|
|
|
Arctic_Monkey

|
en die krassen dan? hij kan me ook wel tillen?
|
|
|
Marcel~

|
Krassen maken niet veel uit tenzij ze door het laminaat heen zijn... Neem iemand mee die er meer verstand van heeft wanneer je gaat kijken. Laat de kite oppompen en controleer op de LE en struts of de naden niet openstaan...
|
|
|
Arctic_Monkey

|
ik denk dat ik wel iemand ken
wat is de LE?
|
|
|
xray

|
LE= Leading Edge= Fronttube
|
|
|
Arctic_Monkey

|
ooke de hoofdtube duz verder nog ergens letten ?
@pvdtoorn: waar woont die vriend en wat is de prijs want mn geld is ook voor mn hele set bedoelt he (450,- totaal)
|
|
|
Arctic_Monkey

|
maar in ieder gevla stel dat ik die duz koop is t slim om de rest ook tweedehands te kopen of zou ik t best iets nieuw moeten kopen?
|
|
|
Arctic_Monkey

|
ik heb bijv. ook ff gekeken op vliegers.com bij de tweedehands spullen weet iemand of daar ook goeie dingen tussen zitten? likt me wel mr is t prijs/kwaliteit ook goed?
|
|
|
xray

|
www.surfspullen.nl en hier op kitehigh zijn vrijwel altijd goede spullen te vinden. Prijs kwaliteit is per item altijd een vraag, orienteer je goed dan zie welke prijzen voor kites van welk jaar gevraagd worden, ouder=goedkoper uiteraard. Nieuw zul je voor 500e niets kunnen kopen, daarom 2e hands als enige optie. In het begin ben je toch met leren bezig en heb je op zich met vrijwel elke kite plezier pas als je wat meer kite zul je voelen dat je bepaalde eigenschappen beter waardeert en kun je daar je keuze op baseren. Over het algemeen zijn Naish Aero 1 en 2 en North Toro en ook de Airush Flow volgens de berichten prima kites wat niet wil zeggen dat andere kites dat niet zijn. Kortom, maak gewoon een keuze en gaan met die banaan!
|
|
|
Arctic_Monkey

|
mn ouders en zker mn moeder vind t maar nix mr ja volgend jaar dan he 
|
|
|