Ik was op enkhuizen kon net net niet varen met een g arc15m2 of een airush 12.2(15.5). Ik heb alleen voor dat ik weg kon 4 baantjes kunnen varen alleen geen hoogte hoduen
Ik ben heb gekeken bij Vrouwenpolder en daar waren er toen een stuk of 10 bezig. De ene met zijn 12 en de ander met zijn 16, maar wind kwam ook niet uit de beste hoek.
mmm ik had wel het idee dat het vanavond redelijk waaide maar ja zat aan de kust en te aflandige wind helaas. IK vrees dat we weer even moeten wachten tot dat de nazomer voorbij is voor het weer gaat waaien. Laat de herfst maar komen zou ik zeggen!!
In zuid-holland heeft het net niet hard genoeg gewaaid, tenzij je genoegen neemt met een 16> m2 en een zeer groot board. De voorspelde wind is niet gekomen helaas...gelukkig zijn de voorspelling voor volgende week beter, weersverandering met ZW richtingen er weer bij
Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.