Bodhi

|
zou gaan voor een 130-140. kan je op door blijven varen, ook als je gevorderd bent.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Boardje rond de 135 kan makkelijk met breedte van 38/39
|
|
|
Mak

|
en een goed(koop) merk, of tips voor 2e hands boardjes
|
|
|
|
Passie

|
ik weet niet of ik hierzo mag zeggen,, maar ikheb nog lab rat 140 liggen.. maar 4 keer gebruikt ofzo.. echt super ding alleen iets te groot voor mij... mail me maar.. of stuur me iets via kitehigh
|
|
|
Bodhi

|
Kijk gewoon hier op de site in het 2ehands gedeelte. Staan vast wel mooie boardjes tussen. Succes!
|
|
|
(R)Ikke

|
Ik weeg ook 80 kg, en heb veel fun op mijn boardje van 129/38.5
|
|
|
Tom

|
Ik weeg 80 kilo en vaar skyrider 130 x 36.5 echt top boardje en top maat .. Wel lastig als beginner om het erop te leren maar daarna supper. Eigelijk ist het mooist als je het eerst ff leert op 1.60 ofzo en daarna overstapt naar iets vanne 130 - 135 bij 37 - 39
|
|
|
Tom

|
ps moderators verplaats heb ff naar forum
|
|
|
Mak

|
k zag net een wipika catman 142 voor leuk prijsje staan, maar is dat nou wel een goede lengte voor mij, ben eigenlijk bang dat het iets te klein is. Ik heb wel veel ervaring met windsurfen, heb altijd op semi-zinkertje gevaren. Waar hebben jullie het nou op geleerd?
|
|
|
jeroen90
Gast
|
is goede lengte hoor het is nog aan de grote kant zelfs
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Ik heb het geleerd op een 151 plank. Gebruik hem nog steeds ik ben 170 en weeg 55 kilo ongeveer. Me vader heeft nu een 185 plank die is ook wel leuk alleen ben je er snel op uit geken of voor mindere wind dagen. Ik zou idd kijken naar een plank van rond de 130 140
|
|
|
kentyman

|
heb beste blijft altijd nog het verkeersboard, of anders een schoolboard of bakboard
|
|
|
RaRo

|
ja op die fiets kan ik 't ook kent... wat dacht je van een witte board? 
|
|
|
Mak

|
een cabrinha spoiler 150 ??? is da wa ?? Ken echt geen keuze maken man (sealedlips_kitesmiley) en tis toch aardig wat geld wat je moet uitgeven (huilen_kitesmiley)
|
|
|