Steven
|
Het wordt idd proberen. maar denk niet dat het je lukt. misschien in een bui.
|
|
|
Gjjjjjjj
Gast
|
ben terug van Brouwersdam 4 dagen achter elkaar lopen knallen met men 12 jeeeez. gister was te gekk.. gewoon gestopt vanwege te veel wind hahaha.. was echt bruut ..
|
|
|
Steven
|
Er is als het goed is een rhino 5 onderweg, ook 14 meter. Dus dan is de rhino 4 overbodig. Die ga ik verkopen.
Steven is al voorzien en ik bied zo nu en dan op een board of een kite als ik die echt goedkoop denk te kunnen krijgen, om hem misschien te proberen en weer door te verkopen..
Klopt, ik ben reeds voorzien. Heb toch de Nobile gedaan van 115 x 34,5. Heb hem ook al binnen, eind van de middag versturen en in de ochtend hem ontvangen, kijk das best snel. Maare, Gertjan bedankt voor de tip!
|
|
|
Gj
|
waarschijnlyk dinsdag of maandag knallen goeie spot voor noordwest? DelfzijL?
|
|
|
Gertjan
|
he gj
ben je nog nooit op hoek van de bant geweest?
dat is de spot voor nw wind. en het getij ziet er ook goed uit.
|
|
|
peter.
|
dus maandag hvdb??? workum is de wind veel meer zo te zien.
|
|
|
Steven
|
Voor ons wordt het Workum. Gertjan kom jij nu ook eens even lekker naar Workum!
|
|
|
Luko
|
he luitjes werken jullie wel?
|
|
|
Luko
|
Nog iemand die een rhinootje wil kopen? 10m2 375 euries
|
|
|
Steven
|
Rhino 6? ja hoor! Ben tevreden met mijn rhino'tjes
|
|
|
Luko
|
nee 05
|
|
|
Gertjan
|
ik wacht eerst de wind/weer voorspellingen af volgens weer.nl kunnen we zondag ook kiten! heb ook wel zin om maandag te gaan.
maar met dit rotweer werk ik liever voor een nieuwe kite als te kloten tussen de buien door.
|
|
|
big_ben_lair
|
ik wacht eerst de wind/weer voorspellingen af volgens weer.nl kunnen we zondag ook kiten! heb ook wel zin om maandag te gaan.
maar met dit rotweer werk ik liever voor een nieuwe kite als te kloten tussen de buien door.
waar ga jij vandaag dan (mischien) heen?
|
|
|
Gj
|
ik ga denk ik dinsdagproberen..
|
|
|
big_ben_lair
|
mijn baas is het daar niet mee eens, dinsdag overdag de wind begind nu wel wat aan te trekken op HvdB, maar nog niet hard genoeg. (lang leve de mobiel met GPRS) edit: de wind blijft licht aantrekken edit: de eerste schuimkopjes komen op de golfen
|
|
|
piede
|
Hee, luko, ik wil die 10 meter van jou wel ruilen tegen mn rhino 14meter!
|
|
|
peter.
|
ik ga zo ook nog effe kijken op hvdb wind woon 5 min er vandaan en de taken gaan beetje heen en weer denk dat het moet lukken met 16m dus zo effe varen
|
|
|
big_ben_lair
|
dat was me een top sessie! perfect weer voor een 16 en een 15, echt even helemaal los!
|
|
|
kitewouter
|
morgen workummmmm:D wie nog meer;)
|
|
|
piede
|
Morgenvroeg ff checken wat de wind gaat doen anders zijn wij ( 2 man sterk) ook aanwezig! Moet genoeg staan voor mn 9 omdat dat op het moment de enige maat is die ik heb.... WAARSCHIJNLIJK heb ik ook een shift bar gefixt....
|
|
|
Steven
|
Jo, ik bel Gertjan morgen vroeg. en als de wind goed is dan kunnen we mee naar Workum met zijn bus. Ik bel je wel wakker
|
|
|
g.w.
Gast
|
he piede
je hebt ook weer puur geluk, 125 euri voor een bar. wat is de breedte van de bar en de lengte van de lijnen? ik belde je zondag trouwens om te zeggen dat er een bar op kiteforum.be stond voor 160 euro. (niet om met je te kiten)
bordje van steven goedgekeurd?
|
|
|
Jurrien
|
Jo, ik bel Gertjan morgen vroeg. en als de wind goed is dan kunnen we mee naar Workum met zijn bus. Ik bel je wel wakker jooo i am back home ik wil ook wel mee!!
|
|
|
piede
|
Tsss, je weet toch dat om die tijd de echte kiters al lang en breed onderweg zijn?? Het boardje is idd goedgekeurd, het valt volgens mij nog mee hoeveel wind je er voor nodig hebt! Al heeft Steven zijn gewicht ook wel een beetje mee natuurlijk. En wat hebben wij lekker gekitevandaag zeg! We waren er om ong elf uur, stond er een kleine 3 B! Dus wij wachten en ja hoor, om haldf 1 konden we heerlijk knallen, ik heb de strap van mijn 9 aldoor vol open gehad, dus je had best mee kunnen komen Gert Jan! En oohw ja, er was volop zon..... Ps: sorry GJ, was ik te voorbarig met mijn sms. De bar is 20 inch, 50,8 cm, net zo groot als die van steven. Ik hoop dat ik deze bar op alle 3 mijn kites kan gebruiken, maar ben bang dattie wat te breed is voor mn 7m. De lijnen zijn 24 meter.
|
|
|