zou je moeten vragen aan de opper admin van hl dan he, of degene die duus deze content en foto's en opzet heeft gemaakt en bedacht.!
of alleen een doorverwijzing zou al voldoende zijn. Zomaar kopieren en plakken, wordt never niet in dank afgenomen. Arjan van kitehigh wordt ook helemaal gek namelijk als dat met hem gebeurd namelijk, ook al zijn het een paar zinnen.
wel gave foto,s. aleen lastig te bekijken zo dat onwijze formaat. kan dat niet anders. ps: ik doe het hem nog niet na hoor. top !!! ik hoop dat ze ook op normaal formaat op de site kunnen. ik zie wel : ::
mij hoef je niet te excuseren ,ik heb nergens wat mee te maken.. Anders schrijf je toch zelf een stukje nieuws erover dat het er is, en dan met een verwijzing naar HL, zo heeft kitehigh een "eigen verhaal" en nieuwsitem erover en op hl staat de hoe en wat en de wetenswaardigheden.. etc..
Die KOB slaat natuurlijk weer helemaal compleet neregsn op, behalve dat de riders een kans krijgen hun sponsor even te pimpen. Er is zoveel meer dan enkel de naish en SS gasten die nu op HL bij KOB zijn geweest, even inlezen werkt stukken beter en dan heb je een breder beeld van wat er op de markt is.........