|
Ricardo

|
Ik denk ook wel dat hij deze maand moet komen ja! In ieder geval ik hoop van wel  .
|
|
|
slingshot {Thomas}

|
ik heb ook kitesurf magazine vandaag binnen gekregen, met vette poster van kevin langeree
|
|
|
FrankP

|
Zal niet heel lang meer duren denk ik. Hooguit paar weekjes volgens mij.
|
|
|
|
|
bignelis

|
En als je in januari ingeschreven hebt voor een lidmaatschap met een longsleeve en je nog steeds niets gehoord hebt....hoe zou dat dan zitten? Ook ga ik binnenkort verhuizen, ik weet nou niet hoe ik het om moet zetten......
Ik vind de informatievoorziening, in tegenstelling tot voorgaande acties, belabberd.
|
|
|
LEAF

|
Heb ook nog steeds geen zak gehoord van die gasten, hoor wel dat sommige nieuwe leden al een longsleeve hebben ontvangen. Ik heb nog helemaal niks ontvangen, kan ook geen tel nummer vinden op hun site dus moet maar afwachten of ik goedgekeurd word zeker. Ik heb toch echt geen strafblad
|
|
|
massari

|
Jongens, is het mogelijk om dit tijdschrift los bij een bladenwinkel te kopen zoals de Bruna? Ik zoek me rot, maar nog geen Access gevonden.
In de tussentijd heb ik maar een Kitesurf Magazine gekocht... ook wel leuk, maar ben benieuwd hoe Access is. Beter of niet beter.
|
|
|
Maurits

|
@ massari jah ze zijn daar te koop bij bruna. Je moet er alleen we snel bij zijn. Waarom neem je geen abbo lekker relaxed, nooit meer naar de winkel te rennen.... http://access.soulonline.nl/
|
|
|
LEAF

|
@ massari jah ze zijn daar te koop bij bruna. Je moet er alleen we snel bij zijn. Waarom neem je geen abbo lekker relaxed, nooit meer naar de winkel te rennen.... https://access.soulonline.nl/Dat is nou precies het probleem, lid worden van access lukt dus gewoon niet....  Dus relaxer om hem dan maar in de winkel te halen lijkt mij. : 
|
|
|
Fuelled Mark

|
@ Bignelis even een e-mailtje sturen naar info@SOULONLINE.nl en daar reageren ze wel op (niet direct bij mij duurde het plus minus twee weken), of gewoon even bellen dan weet je het gelijk. Succes, Mark
|
|
|
massari

|
Zal wel ff op hun website kijken en bellen/mailen of via de site me aanmelden als abonnee. Als ik kijk naar de Kitesurf Magazine, op zich geen slecht blad. Enkele reviews, enkele tips en voor de rest wel wat reclame en interviews van riders... wat vinden jullie van dit blad ten opzichte van Access?
|
|
|
Maurits

|
Ik ben erg benieuwd welke kites ze deze keer in de testrun hebben. Ben ook benieuwd wat hun van de pulse vinden 
|
|
|
ES
Geen avatar
|
@ Bignelis even een e-mailtje sturen naar info@SOULONLINE.nl en daar reageren ze wel op (niet direct bij mij duurde het plus minus twee weken), of gewoon even bellen dan weet je het gelijk. Succes, Mark Klopt, ik had op 17 April mailtje gestuurd en op 9 Mei antwoord.
|
|
|
DaRipper

|
ik heb ook kitesurf magazine vandaag binnen gekregen, met vette poster van kevin langeree
En wie wil Kevin Langeree nou niet boven z'n bed hebben hangen...........get alive!
|
|
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Thomas, draai die poster eens om, zo heb ik hem hangen, railey van Susi Mai
|
|
|
kitertjuh

|
is goede poster van ksm met susi en kevin. moeten ze eigelijk elke editie doene een poster
|
|
|
LEAF

|
Net maar eens een mailtje gestuurd, ben benieuwd... : 
|
|
|
Rowin

|
Lennart2 hier op forum kreeg magazine met zijn naam adres etc erin, en de mijne daarachter. Was dus met kitesurfmagazine iets fout gegaan, maar is vandaag alsnog op de post gegaan 
|
|
|
LEAF

|
Oke nou ik heb antwoord gekregen, ze waren niet voorbereid op zoveel nieuwe abonnees dus ze lopen nogal achter. ....................................... ....................................... ....................................... ............................. Bedankt voor je mail. We hebben jouw aanmelding goed ontvangen en verwerkt. We zijn op dit moment even out of Naish Longsleeves, deze zullen spoedig weer binnen komen. We kregen in korte tijd zoveel aanmeldingen (wat wil je ook met een gratis actie) waar we niet op voorbereid waren qua aantallen.
Het eerste magazine zal binnen nu en twee weken op je deurmat vinden. Het shirt zullen we je ook z.s.m. versturen.
Ik hoop je zo voldoende info gegeven te hebben.
Met vriendelijke groet,
Michiel Funke
Soul Media Stetweg 43c 1901 JD Castricum The Netherlands T. +31 (0) 251 252350
F. +31 (0) 251 674378
|
|
|