Jasper
|
Ik op schellinkhout, enkhuizen..vrees dat ik hier een van de weinige ben
|
|
|
Maurice_lannee
|
Muiderberg en in de zomer gewoon over al in Zeeland waar het maar kan ;D
|
|
|
Jasper
|
Maurice, hoezo nu op muiderberg en in de zomer in Zeeland?
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Vrouwenpolder, Oostkapelle, Neeltje Jans. Verder kan ik niet komen.
Andy
|
|
|
Maurice_lannee
|
Ik woon onder Amsterdam, en Muiderberg is echt maar 20 minuutjes met de auto vandaan. Me pa vind het daar ook altijd wel gezellig dus dan wilt ie me wel brengen. En in de zomer dan zit ik bij me familie in Zeeland voor 6 weken meestal ofzo. Zo doende
|
|
|
Jasper
|
Ohkey vandaar!!! Ik zit nu in Vlissingen om af te studeren het waait hier bijna elke dag wel ok, nu het langer licht wordt savonds wil ik na mijn werk wel gaan kiten, heb alleen geen vervoer In princiepe varen ze altijd bij borselle daar werk ik 300 m. vandaan, maar heb geen zin om daarna 25km terug naar vlissingen te fietsen met gear en al!
|
|
|
Maurice_lannee
|
hahahaha das klote ik weet het!! Ik kan soms wel eens met me oom mee rijen als ie naar de kerncentrale moet om te werken. en daarna met andere oom mee terug als die later komt kiten daar bij Borsellen. Maja het water daar is ook super riant en lekker warm altijd en volgens mij zo radioactief als wat : Me oom geeft zelfs al licht als ie uit de centrale komt ;D
|
|
|
|
Jasper
|
Straks kiten op Vrouwenpolder Jasper 8).
Andy
Ik heb mijn spullen niet in Vlissingen , in het weekend ben ik altijd bij schellinkhout
|
|
|
Jari
Gast
|
Heb gehoord dat de Slufter de beste plek van Ned. is... (met Noord 4 niet heb ik intussen begrepen ) Dus daar wil ik zeker een paar keer gaan varen dit seizoen. (nu Brouwersdam)
|
|
|
dow-rhino2
|
stichtse brug en strandje huizen en ijmuiden en zandvoort zandvoort is makkelijk met ov en stichtse brug en strand huizen is te fietsen ijmuiden is het leukst het duurst en het onbereikbaarst helaas:p
|
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Omdat de slufter gewoon het vette spot is met grote golven. Maar ook een mooi stuk vlakwater heeft. En er met verschillende windrichtingen gekite kan worden. Echt top locatie alleen niet voor beginners vanwege de stromingen.
|
|
|
Roel W
|
ik ben momenteel alleen nog maar in zeebrugge geweest maar wil nog op krabbedijke,borselle,brouwersdam...wil overal wel eens gekite hebben ;D
|
|
|
Paul
|
ik in kite in Harderwijk.... nou. ja.... kituh ...vaak op mijn bek gaan dan!
Paul
|
|
|
brutus
|
lauwersmeer, zuidlaardermeer en workum zijn de spots waar ik het meeste naar toe ga.
|
|
|
Roel W
|
lauwersmeer, zuidlaardermeer en workum zijn de spots waar ik het meeste naar toe ga.
workum,mag je daar nog altijd kiten dan?
|
|
|
Naish........what else???
|
Ben meestal in Oostvoorne of de Slufter!
Soms Wijk, Ijmuiden, Horst, Muiderberg of vrouwenpolder!
|
|
|
flyer
Gast
|
op strandhorst bij harderwijk daar is het lekker vlak van nw tot no lekkere wind kan je lekker trippen
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
workum,mag je daar nog altijd kiten dan? Ik geloof tot mei nog en dan is 't over... toch? Misschien heb ik 't ook wel verkeerd begrepen... maar 't kan wel 's 't einde zijn van deze spot... Lauwersmeer me 2 Ciao!
|
|
|
guidozon
|
Schellinkhout, medemblik, andijk, texel, egmond In deze volgorde ongeveer.
|
|
|
Idefixe
|
hhhmpppff :topic komt uit 2004........
|
|
|
bitburger
|
nice een poll uit 2004
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
nice een poll uit 2004 Maar denk dat de uitslag anno 2010 niet veel anders zal zijn.......
|
|
|