|
WIM
Geen avatar
|
Ik woon in Breda, we gaan meestal kiten in OostVoorne, als je terug bent in Nederland stuur je maar een mailtje, kunnen we eens afspreken, en geniet van het warme water in dUBAI.
|
|
|
Rocky
Gast
|
Ik woon in Breda, we gaan meestal kiten in OostVoorne, als je terug bent in Nederland stuur je maar een mailtje, kunnen we eens afspreken, en geniet van het warme water in dUBAI.
Same here. behalve, ik woon in tilburg. Groetjes uit Brabant
|
|
|
lars
|
Ach, ik kom uit Dongen vlakbij Tilburg! Maar ik ga meestal met Wim naar Oostvoorne! Zal wel wennen zijn de temperaturen hier.... Niet alleen de temperaturen denk, heel de cultuur is daar anders. Maar ik zou voor een 4 of 5 mm steamer gaan. Alos dat te koud is kan je er nog een neopreen shirt met titanium eronder aan doen. Succes!!
|
|
|
Marten
|
ik kom uit oosterhout...
|
|
|
|
rutger9178
Gast
|
en 1 uit drunen
|
|
|
denengel
Gast
|
Hi thanx dudes,
Werkt een x goed zeiken in je pak ook nog steeds?
Bedankt voor jullie reacties en we mailen
Laters
|
|
|
slufterhufters.com
|
mocht je toch gaan kiten met deze kou, ben je gegarandeerd ziek.... zou maar ff lekker wachten dat de watertemperatuur boven de 15 graden is.
of bij SWELL FUNSPORT te BRIELLE een SOLA 7mm pak bestellen.
|
|
|
Cees
Gast
|
Op een watertemperatuur van 15 graden kun je heel lang wachten hiero!
|
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
? Arno is blijkbaar bang voor overbevolking op het water..... Maar ook in Tilburg ontwaken we weer. Dit weekeinde wordt de magische buitentemperatuursgrens weer bereikt dus we gaan weer los!!!
|
|
|
denengel
Gast
|
Hi Arno, Weet jij of ze een website hebben? Bart mocht je toch gaan kiten met deze kou, ben je gegarandeerd ziek.... zou maar ff lekker wachten dat de watertemperatuur boven de 15 graden is.
of bij SWELL FUNSPORT te BRIELLE een SOLA 7mm pak bestellen.
|
|
|
Marten
|
hej degene die in de omgeving oosterhout wonen met wie zou ik eens een keer mogen meerijden. ik mag zelf nog geen auto rijden :'(
greetz Marten
|
|
|
slufterhufters.com
|
kitehigh is een zeer compleete kiteboardsite, daar heeft arjan ook zo zn best voor gedaan, en de moderators doen hun best om alle info en nieuwtjes omtrent kiteboarden aan jullie te vertellen, met boven in de balk alle soorten suppaginas met nog meer info. maar heb dit gevonden, op de linkpage, http://www.sola.co.uk/
|
|
|
Bartx0
Gast
|
Arno kan ik bijjouw ook terect voor Tupperware??
|
|
|
|
jude
Gast
|
hej degene die in de omgeving oosterhout wonen met wie zou ik eens een keer mogen meerijden. ik mag zelf nog geen auto rijden :'(
greetz Marten
zit met hetzelfde probleem ..... en daarbij komt nog dat ik eerst es lessen moet volgen.... oja ik kom uit Breda
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Kom langs Breda en , nu ze met de weg aan het kl..... zijn, ook langs Oosterhout. Laat maar horen....
|
|
|
Marten
|
Kom langs Breda en , nu ze met de weg aan het kl..... zijn, ook langs Oosterhout. Laat maar horen....
hej zou wel cool zijn als dat zou kunnen. kan je nog s op je oude boardje varen ;D zeg maar wanneer je gaat. dan kunnen we wat afspreken. greetz Marten
|
|
|