Jeroen
|
Ik geloof het niet, geloof ik. ???
|
|
|
|
Maurice_lannee
|
Het klopt wel als je er goed over na denkt. als je alleen maar op geloof afgaat kom je nooit echt achter de ECHTE waarheid. Je gaat dan in een soort van Matrix leven :
|
|
|
Jasper
|
Het klopt wel als je er goed over na denkt. als je alleen maar op geloof afgaat kom je nooit echt achter de ECHTE waarheid. Je gaat dan in een soort van Matrix leven : Moeilijk...
|
|
|
Maurice_lannee
|
yeah dont ask me waar dat vandaan kwam dat antwoord ???
|
|
|
Tsun Su
Gast
|
De Waarheid bestaat, de leugen wordt uitgevonden
|
|
|
slufterhufters.com
|
alles is een leugen, als je de waarheid zou weten dan zie je dat het allemaal voor niks is.
alleen kiten is echt.
|
|
|
Jari
Gast
|
De waarheid is volgens sommigen afhankelijk van perceptie...
|
|
|
slufterhufters.com
|
we kunnen kiten wanneer we willen, eten wat we willen, doen wat we willen, dus de waarheid doet er niet meer toe.
|
|
|
Naish........what else???
|
niet zoveel christelijke-sites bezoeken Arno try Christian-undergroundmuziek, dat is pas gave kitemuziek, dus tijd voor speakers op die PC! heb ook nog wel een setje en kaartje voor je!
|
|
|
Moza
|
tja.....als je dr meer van zulke wilt hebben ....dan moet je voor de grap de bijbel eens openslaan en spreuken lezen....... das dan ongeveer ook het enige in dat boek waar ik me aan kan conformeren Of is dat een leugen......whopaaaa, Gods (met hoofdletter ) toorn zal me wreken mocht ik halve waarheden verkondigen....... Alhoewel....focking Piet Paulusma komt er ook ongestoord mee weg....mwa, enkele relatieprobleempjes daargelaten.....zou ie dan toch af en toe wat doen de beste man ??? ???
|
|
|
Moza
|
|
|
|
|
kabouter plop
Gast
|
iedereen in zijn waarde laten !
|
|
|
Alex
|
"Your children are ours".....??????? In belgie was toch ook iemand die zo dacht????
|
|
|
|
|
Fabian
Gast
|
de snelheid van het licht ...meten als het donker is
|
|
|
slufterhufters.com
|
als je sneller als het licht kan reizen ga je terug in de tijd, dus in theorie kan je tijd reizen.
maar wat geweest is is geweest, dus waar ga je heen??
|
|
|
TimT
Gast
|
Hier in den bosch loopt altijd een man in het centrum een beetje te schreeuwen over jezus christus en dat we hem moeten vereren etc en dat elke dag de hele dag iets van 5/6 dagen per week laters Tim T
|
|
|
|
Alex
|
ik vereer de wind!!!
|
|
|
Emiel
|
ik aanbid de wind, maar vind dit egt een onzin topic : . als je de waarheid wilt weten moet je doodgaan dan pas weet je het. net zoals op de kerk aan het einde van mijn straat staat: Zoekt de Here en leeft vertaalt naar modern nederlands: pleeg zelfmoord en ga naar de hemel ;D
|
|
|