slijtage van toming Waroo

Wimt

Augustus 16, 2006, 18:54:09
edit2Rapporteer  
Ik heb dat een paar keer gelezen. Ik had er met mijn X-bow ook erg veel last van. Sinds ik veel grotere katrollen 2 keer groter min, Slijten de atrollen niet meer, en de lijnen ook niet, en de katrollen kosten 3 euro per stuk.

Zijn er trouwens nog mensen die willen meerijden vanaf Maastricht (10 euro). Ik ben gezellig, heb een biep vol kitebladen mee, en 2 bitches in de kofferbak (opblaasbaar)
Dat laatste mocht van je vriendin, zelf  persoonlijk gevraagd (en ze vond het lekker).
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 Augustus 16, 2006, 19:06:53
edit2Rapporteer  
Tip is goed wim!  ThumpsUp

Maar de rest slaat echt weer nergens op  loser
Wimt

Antwoord #2 Augustus 16, 2006, 19:21:17
edit2Rapporteer  
Tip is goed wim! ThumpsUp

Maar de rest slaat echt weer nergens op loser

Je gaat me nog aardig vinden, beste Leander
Leander

Antwoord #3 Augustus 16, 2006, 19:51:51
edit2Rapporteer  
Tip is goed wim! ThumpsUp

Maar de rest slaat echt weer nergens op loser

reken er niet te veel op! (kiss_kitesmiley)
dimitri
Gast
Antwoord #4 Augustus 16, 2006, 19:56:41
edit2Rapporteer  
Citaat

Citaat

Ik denk dat je dan hier op het verkeerde forum zit Wimt.
Leander

Antwoord #5 Augustus 16, 2006, 20:12:41
edit2Rapporteer  
Citaat

Citaat

Ik denk dat je dan hier op het verkeerde forum zit Wimt.
precies

VincentC

Antwoord #6 Augustus 16, 2006, 20:15:18
edit2Rapporteer  
Gelukkig slijt de toming van de Waroo dus 100% niet dus gelukkig is vervangen niet nodig
KiteDemon

Antwoord #7 Augustus 16, 2006, 20:24:36
edit2Rapporteer  
Ik heb na 6 maanden intensief gebruik ook nog geen slijtage aan mijn Waroo.
De hele trick is onderhoud. Zorg dat de pulleys soepel blijven draaien, dus voor elke sessie checken en gangbaar maken als ze vast zitten.
Wees zuinig op je materiaal en dan gaat zelfs een Best makkelijk 3 jaartjes mee.
adrenalin

Antwoord #8 Augustus 16, 2006, 20:48:32
edit2Rapporteer  
Ik heb na 6 maanden intensief gebruik ook nog geen slijtage aan mijn Waroo.
De hele trick is onderhoud. Zorg dat de pulleys soepel blijven draaien, dus voor elke sessie checken en gangbaar maken als ze vast zitten.
Wees zuinig op je materiaal en dan gaat zelfs een Best makkelijk 3 jaartjes mee.

Dan doe ik toch iets verkeerd, het is de tweede keer dat ik in een maand of 3 mijn bridles vervang.....en sinds de eerste gesnapte bridle, check ik altijd of de pulleys nog soepel lopen!
VincentC

Antwoord #9 Augustus 16, 2006, 20:53:52
edit2Rapporteer  
Wazig, mijn kites worden ongeveer 3x per week gebruikt en dat al sinds maart ofzo en nergens slijtage
marc010

Antwoord #10 Augustus 16, 2006, 22:02:01
edit2Rapporteer  
@ vincent;;; Jij moet wel een goede zomer hebben gehad 3X p.w Wow ,, maar heb zelf ook geen slijtage na een keer of25
Erik de Berik

Antwoord #11 Augustus 16, 2006, 22:05:06
edit2Rapporteer  
Tja als er geen wind is wordt er weer gezeikt over alles en nog wat.Wat me opvalt is elke keer als WIMT een post zet het lijkt of hij niet serieus genomen wordt terwijl zijn topics toch wel serieus zijn,of heeft ie kwaad bloed gezet een keer bij iemand of iedereen?LOL (grinnik_kitesmiley)
Marijn alias Vos

Antwoord #12 Augustus 16, 2006, 23:21:53
edit2Rapporteer  
Tja als er geen wind is wordt er weer gezeikt over alles en nog wat.Wat me opvalt is elke keer als WIMT een post zet het lijkt of hij niet serieus genomen wordt terwijl zijn topics toch wel serieus zijn,of heeft ie kwaad bloed gezet een keer bij iemand of iedereen?LOL (grinnik_kitesmiley)

je kan natuurlijk ook de zoekfunctie gebruiken!  schater
Wimt

Antwoord #13 Augustus 17, 2006, 01:32:55
edit2Rapporteer  
De slijtage vindt niet in het midden van de draden plaats, dus ruim voordat ze doorslijten, kun je ze nog omkeren
Wimt

Antwoord #14 Augustus 17, 2006, 01:33:33
edit2Rapporteer  

Zul je niks vinden, wedden !
je kan natuurlijk ook de zoekfunctie gebruiken! schater
Wimt

Antwoord #15 Augustus 17, 2006, 21:37:47
edit2Rapporteer  

Geef je wel antwoord op de ` Lounge`, hier word ik er toch afgegooid
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.