|
Wimt

|
Tip is goed wim!  Maar de rest slaat echt weer nergens op  Je gaat me nog aardig vinden, beste Leander
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Tip is goed wim!  Maar de rest slaat echt weer nergens op  Je gaat me nog aardig vinden, beste Leander reken er niet te veel op! (kiss_kitesmiley)
|
|
|
dimitri
Gast
|
Je gaat me nog aardig vinden, beste Leander Ik denk dat je dan hier op het verkeerde forum zit Wimt.
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Je gaat me nog aardig vinden, beste Leander Ik denk dat je dan hier op het verkeerde forum zit Wimt. precies
|
|
|
VincentC

|
Gelukkig slijt de toming van de Waroo dus 100% niet dus gelukkig is vervangen niet nodig
|
|
|
KiteDemon

|
Ik heb na 6 maanden intensief gebruik ook nog geen slijtage aan mijn Waroo. De hele trick is onderhoud. Zorg dat de pulleys soepel blijven draaien, dus voor elke sessie checken en gangbaar maken als ze vast zitten. Wees zuinig op je materiaal en dan gaat zelfs een Best makkelijk 3 jaartjes mee.
|
|
|
adrenalin

|
Ik heb na 6 maanden intensief gebruik ook nog geen slijtage aan mijn Waroo. De hele trick is onderhoud. Zorg dat de pulleys soepel blijven draaien, dus voor elke sessie checken en gangbaar maken als ze vast zitten. Wees zuinig op je materiaal en dan gaat zelfs een Best makkelijk 3 jaartjes mee.
Dan doe ik toch iets verkeerd, het is de tweede keer dat ik in een maand of 3 mijn bridles vervang.....en sinds de eerste gesnapte bridle, check ik altijd of de pulleys nog soepel lopen!
|
|
|
VincentC

|
Wazig, mijn kites worden ongeveer 3x per week gebruikt en dat al sinds maart ofzo en nergens slijtage
|
|
|
marc010

|
@ vincent;;; Jij moet wel een goede zomer hebben gehad 3X p.w Wow ,, maar heb zelf ook geen slijtage na een keer of25
|
|
|
Erik de Berik

|
Tja als er geen wind is wordt er weer gezeikt over alles en nog wat.Wat me opvalt is elke keer als WIMT een post zet het lijkt of hij niet serieus genomen wordt terwijl zijn topics toch wel serieus zijn,of heeft ie kwaad bloed gezet een keer bij iemand of iedereen?LOL (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Marijn alias Vos

|
Tja als er geen wind is wordt er weer gezeikt over alles en nog wat.Wat me opvalt is elke keer als WIMT een post zet het lijkt of hij niet serieus genomen wordt terwijl zijn topics toch wel serieus zijn,of heeft ie kwaad bloed gezet een keer bij iemand of iedereen?LOL (grinnik_kitesmiley)
je kan natuurlijk ook de zoekfunctie gebruiken! 
|
|
|
Wimt

|
De slijtage vindt niet in het midden van de draden plaats, dus ruim voordat ze doorslijten, kun je ze nog omkeren
|
|
|
Wimt

|
Zul je niks vinden, wedden ! je kan natuurlijk ook de zoekfunctie gebruiken! 
|
|
|
Wimt

|
Geef je wel antwoord op de ` Lounge`, hier word ik er toch afgegooid
|
|
|