Euhm kwil nu niks zegge mr kwas jumpkes aant probere en gecrasched board kwijt en kite doorheen touwen gevlogen en kreeg hem onmogelijk gestart, alles aant probere geweest en uiteindelijk na 10 min toch kunnen herstarten en 100m ofzo van de boei (referentie punt) waar men board ongeveer lag verwijderd. Ga je mij nt vertellen dat je dat eind nog helemaal gaat zigzag bodydraggen hoor!!
Bodydraggen was voor mij haast onmogelijk zo ver ik al afgedreven was, had uren geduurd eer ik terug wat hoogte had gelopen. De wind was toen ik eindelijk aan land was gebodydragged gaan liggen, iedereen van het water dus maar aan een wandeling begonnen... Mr zo een rolleash is daar ook een helm voor nodig, want die absorbeerd de shock toch?
Ondanks rollleash kan je board toch nog aardig hard op je af komen. Helm dragen dus. ik neem aan dat je niet in het ziekenhuis wil komen te liggen. Helm lijkt suf, maar hoe meer mensen het gaan doen hoe meer het geaccepteerd zal gaan worden. Net als bij snowboarden, bijna iedere goeie snowboarden draagt tegenwoordig een helm